Seminar "Vještine upravljanja konfliktnim situacijama"

22.09.2016. 12:25 / Izvor: Akta.ba
Seminar 'Vještine upravljanja konfliktnim situacijama'

Business-Educa organizuje seminar "Vještine upravljanja konfliktnim situacijama" koji će se održati od 20.-22.10.2016. godine.

VJEŠTINE  UPRAVLJANJA  KONFLIKTNIM SITUACIJAMA

 Datum: 20.-22.10.2016.

Mjesto: BRELA

Organizator: : Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje

Kontakt  osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com ,

www.businesseduca.com

Rok za prijavu je: 04.10.2016.

Komunikacija je neizbježna kada su dvoje ljudi u kontaktu.Vještina uspješnog razumjevanja drugih i vještina samoizražavanja nisu samo sastavni dio dinamičkog procesa komunikacije koji se odražava na kvalitet poslovnog ili privatnog života već prestavljaju način i sredstvo za postizanje uspjeha .

Cilj seminara je razviti komunikacijske vještine i upravljati konfliktnim situacijama .

SEMINAR JE NAMJENJEN

Menadžerima,direktorima,rukovodiocima,zaposlenima,šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga,stručnjacima za prodaju,call centrima,tajnicama,administraciji,sekretarima,javnim institucijama,privatnim preduzećima i svima koji imaju potrebu poraditi na svojim komunikacijskim vještinama.

SADRŽAJ SEMINARA

Osnova   seminara je težnja produbljivanja saznanja i  iskustva u razumjevanju teorijskog i praktičnog  u svrhu sticanja vještine i cilju postizanja poslovnog uspjeha .

 I POSLOVNE KOMUNIKACIJE

1.  Šta je komunikacijski proces

2. Mogući pristupi u komunikacijama

3.Uticaj stavova,uvjerenja, i očekivanja, na komunikacije

4.Modeli uspješne komunikacije

5.Uloga i važnost modela komunikacije

6. Vještina slušanja i postavljanja preciznih pitanja

II STILOVI  PONAŠANJA

1.            Šta je asertivno ponašanje

2.            Koja je razlika između agresivnog,asertivnog ponašanja i pasivnog oblika ponašanja

3.            Vrste asertivnog ponašanja

4.            Predpostavke  asertivnog ponašanja

5.            Osnovni elementi asertivnog govora

6.            Tehnike asertivnog ponašanja

7.            Motivacija

III  KONFLIKTI

-pojam i definicija konflikta

-kao živjeti sa konfliktom

-kako uspješno riješiti konflikte

- kao osigurati apsolutno novi oblik za postizanje pozitivnih efekata i izbjeći konfliktne situacije

IV SUKOB LOŠE KOMUNIKACIJE

METODE RADA

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave