Komunikacija - ključ uspješnog poslovanja

19.04.2018. 09:23 / Izvor: Akta.ba
Komunikacija - ključ uspješnog poslovanja

Danas u poslovnom okruženju je veoma važno poznavanje komunikacijskih vještina.

KOMUNIKACIJA - KLJUČ USPJEŠNOG POSLOVANJA

Datum:  22.05.2018.

Mjesto: SARAJEVO

Organizator: Business-Educa, Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt osoba: Nadira Duraković

Kontakt telefon:061/311881

Email: business.educa@gmail.com

Rok za prijavu:15.05.2018.

Danas u poslovnom okruženju je veoma važno poznavanje komunikacijskih vještina. Bez obzira na kojim poslovima radite I kojoj poziciji uvijek  je potrebno komunicirati sa drugima. Način na koji to radimo ostavlja prvi dojam na našeg sagovornika ili grupu kojoj nešto prezentiramo. Prezentacijske I komunikacijske vještine su jako važne ukoliko moramo nešto važno predstaviti,obratiti se javnosti, ukoliko mjenjamo radno mjesto ili započinjemo novu karijeru,ukoliko radimo na projektima, radimo timski ili jednostavno podnosimo izvještaj. Govorom tijela I razumjevanja u komunikaciji ostavljamo dojam samouvjerenosti što je veoma važno za uspješnu karijeru.

Umijeće dobrog prezentiranja I komuniciranja je neophodno bez obzira da li radite prodajnu prezentaciju,prezentirate važan projekat, vodite poslovni sastanak ili čak prezentirate svoj rad pred saradnicima ili korisnicima usluga. Osnovni cilj je poslati jasnu,uvjerljivu I učinkovitu poruku savladavanjem vještina prezentiranja I poslovnog komuniciranja otvaramo vrata uspješnog poslovanja, snalaženja u različitim situacijama jer dobra i kvalitetna komunikacija mnogo govori o nama samima.

Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja kako da na najlakši način prebrodimo sve iznenadne situacije.

SEMINAR JE NAMJENJEN

Menadžerima, direktorima, rukovodiocima, državnim službenicima, marketinškim stručnjacima, zaposlenima u odnosima s javnošću, šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga, prodavačima,stručnjacima za prodaju, tajnicama, administraciji, sekretarima, javnim institucijama, privatnim i javnim preduzećima, općinama/opštinama i svima koji imaju potrebu poraditi na stjecanju vještine poslovnog komuniciranja.

Kratki sadržaj seminara:

- vještine poslovnog komuniciranja

- efikasno rješavanje konfliktnih situacija

- vještine prezentiranja i javnog nastupa

- interna i eksterna komunikacija za efikasno poslovanje

Metode rada:

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave