Capitalia računovodstveni servis implementira projekat online računovodstvo

Vijesti / BOSNA I HERCEGOVINA

Capitalia računovodstveni servis implementira projekat online računovodstvo

​Capitalia d.o.o. računovodstveni servis koji za cilj ima ažurno evidentiranje poslovnih transakcija te izradu finansijskih i menadžerskih izvještaja za svoje klijente trenutno implementira projekat on-line računovodstvo.

08.10.2014. 09:27 / Izvor: eKapija.ba

Capitalia d.o.o. računovodstveni servis koji za cilj ima ažurno evidentiranje poslovnih transakcija te izradu finansijskih i menadžerskih izvještaja za svoje klijente trenutno implementira projekat on-line računovodstvo.

U razgovoru za portal eKapija.ba Nedim Haverić, direktor ove kompanije pojasnio je kako je projekat omogućio da zajednički sa klijentom koriste cloud poslovni softver u kojem klijent ima pristup cjelokupnoj dokumentaciji (svi dokumenti se skeniraju i dostupni su putem interneta) i izvještajima u bilo koje vrijeme sa bilo kojeg mjesta.

"Pored navedenog klijent ima na raspolaganju stručnu osobu koja je zadužena za pružanje podrške u korištenju softvera, prezentacije izvještaja, poslovnog i administrativnog konsaltinga. Na projektu smo dugo radili i sada sa zadovoljstvom mogu konstatovati da se isplatilo. Klijenti su zadovoljni i svakodnevno dobivamo pozitivna mišljenja i podršku", pojasnio je Haverić, dodajući kako su njihovo najveće dostignuće njihovi klijenti.

"Oni su ti koji nam svakodnevno ukazuju povjerenje i zbog kojih se trudimo da budemo bolji", dodaje Haverić, pojašnjavajući kako je osnovni cilj Capitalia d.o.o. računovodstvenog servisa unapređenje poslovanja njihovih klijenata.

"Ovaj cilj postižemo tako što na sebe preuzimamo administrativne obaveze koje opterećuju klijenta te obezbjeđujemo kvalitetne informacije za donošenje poslovnih odluka. Razvoj baziramo na unapređenju znanja i vještina zaposlenika te konstatnom praćenju i usvajanju novih tehnoloških dostignuća."

Kao prekretnicu rada računovodstvenog servisa navodi vrijeme kada je donesena odluka da sve dokumente skeniraju i pretvaraju u elektronske. Stoga danas svi rade koristeći elektonske dokumente što je značajno unaprijedilo produktivnost. Brzo i jednostavno pretraživanje, elektronsko arhiviranje i nemogućnost gubljenja dokumenata samo su neke od koristi koje u računovodstvu mnogo znače.

Ovaj računovodstveni servis je osnovan 2000. godine od kada uspješno sarađuje sa svim državnim institucijama i inspekcijama prezentirajući finansijsko poslovanje na zakonom predviđen način.

Capitalia danas zapošljava sedam ljudi. Ulaganje u razvoj i stručnost zaposlenika je neophodan uslov razvoja firme. Njihovi zaposlenici su diplomirani ekonomisti i certificirane računovođe. Povećanjem obima posla planiraju i nova zapošljavanja.

Na naše pitanje u čemu je tajna njihovog uspjeha, Haverić kaže kako nema tajni, uspjeh zavisi od kvalitetnog menadžmenta, energičnih zaposlenika koji žele da napreduju, predanog rada, upornosti, uspješnog rješavanja problema itd.

"Za pet godina želimo postati benchmark za kvalitet pružanja računovodstvenih usluga te preduzeće čiji zaposlenici žele što duže raditi za Capitalia-u pružajući pri tome svoj puni doprinos. Također, želimo proširiti djelokrug poslovanja i razviti usluge revizije te online treninga", kaže Haverić, naglašavajući kako će u narednom periodu nastaviti sa dodatnim aktivnostima na obuci zaposlenika i razvoju novih usluga koje planiraju ponuditi. Također, unaprijedit će svoju marketinšku aktivnost kako bi se što kvalitetnije predstavili i dokazali tržištu.

E. Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti