Ipak prodati i isplativi: Čelik promet kupio stare GRAS-ove tramvaje

04.07.2018. 13:14 / Izvor: Akta.ba
Ipak prodati i isplativi: Čelik promet kupio stare GRAS-ove tramvaje

Kompanija Čelik promet iz Visokog je prošle sedmice postala vlasnik šest tramvaja koje su kupili od preduzeća GRAS po cijeni od 58.617 KM.

Kompanija Čelik promet iz Visokog je prošle sedmice postala vlasnik šest tramvaja koje su kupili od preduzeća GRAS po cijeni od 58.617 KM i to na javnoj aukciji koju je organizovala Uprava za indirektno oporezivanja BiH u cilju namirivanja dugovanja prema UIO od strane GRAS-a.

Direktor kompanije Čelik promet, Vahid Jašarević, u razgovoru za Akta.ba ističe da su tramvaje kupili u svrhu rastavljanja u željezo, odnosno sa ciljem iskorištavanja bakra, aluminijuma te drugih metala, budući da se ova kompanija bavi upravo reciklažom tih metala.

Dva ponuđača

"Kupujemo kompletna vozila koja kasnije rastavljamo i prodajemo iskoristive dijelove, a ono što ostaje ide u željezo u topionicu", dodao je, te naglasio da ovo nije prva kupovina ovakve vrste, te da su i od Oružanih snaga kupili oko 2 hiljade vozila.

Jašarević je istakao da se ovakva vrsta posla veoma isplati, te da nikada ne kupuju na prvoj prodaji.

"Cijena tramvaja prilikom prve prodaje je bila po 10 hiljada, a neki su bili i po 12 hiljada, što nam se nije isplatilo da kupimo, a kada je na drugoj prodaji cijena bila 20 posto manja, odlučili smo da kupimo tramvaje po ukupnoj cijeni od 58.617 KM", naglasio je Jašarević.

Dodao je da se trude učestvovati na što više tendera ove vrste, te kazao da prate oglase i gdje "god se šta pojavi što nam odgovara prijavimo se".

Kada je u pitanju tržište i plasiranje ovih proizvoda, ističe da su do sada radili sa Egiptom u posljednje tri godine, te sa Njemačkom, odnosno Istočnim zemljama gdje prodaju dijelove i kompletne motore, te starija vozila.

"Jedan dio radimo i za Crnu Goru sa fokusom na vojni program. Ovakvu vrstu robe teško otkupljuju fabrike i proizvođači automobila, ali zato otkupljuju trgovine koji ovu robu dalje plasiraju. Ono što radimo od željeza jeste da ga dajemo Cibosu koji direktno izvozi za livnice", ispričao je Jašarević.

Dodao je kako je na tenderu bio prijavljen još jedan ponuđač iz Tešnja Eko-servis, te da se rijetko ko prijavljuje na ovakvu vrstu tendera.

"Vjerovatno ljudi nisu osposobljeni za ovaj dio posla koji mi radimo pa se zbog toga se nisu ni prijavljivali. Naša kompanija ima i vozila, te adekvatnu opremu koja podrazumjeva utovare, prevoze te drugo", rekao je te dodao da "za nekih pet dana moramo se najaviti da bi nam iz GRASA oslobodili pristup tramvajima i kako bismo ih rastavili i nastavili sa radom".

Kupili i autobuse

Ova kompanija je i od GRAS-a nedavno putem tendera kupila i 55 autobusa.

"Tender se dva ili tri puta ponavljao, nije se niko prijavio te smo mi bili jedini kupci", kazao je Jašarević.

Dodao je da još uvijek nisu sve završili što se tiče sumiranja kupovine autobusa, ali da će biti negdje oko 300 tona po cijeni od 33 feninga po kilogramu. Detaljnije informacije će o tome znati krajem sedmice, ali smatra da je ta cjelokupna investicija do 100 hiljada KM.

Naglasio je da ni tramvaji ni autobusi nisu u voznom stanju te da se ne mogu osposobiti jer za njih nema dijelova ili su neki drugi problemi u pitanju.

M.R.R.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti