Kapital / BANKARSTVO

Vaš novac je vaša stvar: Neograničena sloboda i sigurnost u korištenju bankarskih usluga

25.02.2021. 08:03 / Izvor: Akta.ba

ProCredit Bank BH je u Sarajevu krajem januara dodatno poboljšala Zonu 24/7, jedinstvenu samouslužnu zonu i svojevrsni zaštitni znak ove banke. Zona 24/7 se nalazi u sklopu zgrade ProCredit Bank u Ulici Franca Lehara i rekonstruirana je uz osvježeni dizajn i nove mašine koje nude dodatne opcije i veće kapacitete gotovinskih transakcija.

Ova je usluga, kao i sve ostale u ProCredit poslovnom portfoliju, pažljivo dizajnirana da klijentima omogući i osigura jednostavnost, sigurnost i dostupnost bankarskih usluga u svakom trenutku. Od 2015. godine strateški plan je prebacivanje sa tradicionalnog na digitalni način poslovanja kada su predstavljene i Zone 24/7, što je osiguralo i status prve digitalne banke u BiH. Zone 24/7 su logičan slijed nastojanja da se klijentima omogući apsolutno raspolaganje vlastitim vremenom i poslovanje sa bankom bez ograničenja u smislu radnog vremena ili fizičkih odlazaka u banku.

Amina Durmo Trlin, članica Uprave ProCredit Bank, govoreći o prednostima digitalizacije i funkcionalnostima koje nudi Zona 24/7 kaže da su one u potpunosti opremljene savremenom tehnologijom i mašinama koje klijentima omogućavaju jednostavnije i brže poslovanje sa bankom bez nepotrebnih barijera.

"U sklopu Zone 24/7 nalaze se mašine za podizanje i polaganje sredstava u domaćoj valuti.  Bitno je istaći da Zona 24/7 pruža i usluge mjenjačnice, tako da klijenti ProCredit banke mogu položiti ili podići EUR valutu u bilo koje vrijeme i to sve sa jednom karticom", naglašava Durmo Trlin i dodaje: "Zona 24/7 je dostupna klijentima 24 sata u sedmici, te omogućuje našim klijentima da vrše polog ili podizanje na jednom od naših uređaja onda kada to njima odgovara, pa tako više nisu vezani za radno vrijeme banke. Svoje pologe klijenti mogu izvršiti čak i u kovanicama na jednoj od najsavremenijih mašina u sklopu naše samouslužne Zone."

Dodatno, na raspolaganju je i Info Kiosk gdje klijenti mogu saznati više o uslugama i pogodnostima banke. Ipak, ne zanemarujući važnost ljudskog faktora u poslovanju, klijentima je na raspolaganje stavljen i kontaktni centar ProCredit banke, gdje će pozivom dobiti asistenciju prilikom logiranja na internet ili mobilnu aplikaciju, aktiviranja kartice ili obavljanja transakcije. Pored asistencije, u ovom su centru i Savjetnici za klijente, koji će posavjetovati ili uputiti one kojima je potrebno dodatno objašnjenje u vezi sa bilo kojom bankarskom uslugom. Na kraju, ono što Zonu 24/7 dodatno izdvaja u odnosu na druge, slične usluge je činjenica da je klijentima omogućena potpuna privatnost, sigurnost i bezbjednost prilikom obavljanja transakcija. Sve samouslužne Zone su u potpunosti sigurnosno obezbjeđene video i fizičkim nadzorom 24 sata dnevno svih dana u sedmici, saopčili su iz ProCredit Banke.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital