Integrisane digitalne komunikacije - Pametno planiranje kampanja
Plan je dobar ukoliko je implementacija dobra i bez sumnje slijede i dobri rezultati! Koliko smo samo puta čuli ovu rečenicu?
Seminar: Integrisane digitalne komunikacije
Pametno planiranje kampanja
20. novembar - Sarajevo
VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA!
Plan je dobar ukoliko je implementacija dobra i bez sumnje slijede i dobri rezultati! Koliko smo samo puta čuli ovu rečenicu?
Klijent pošalje brief, agencija izradi kreativni koncept, a medijska agencija napravi media plan. Sve bude precizno i po planu, ali mi i dalje ne vidimo rezultate. I svaki put isto. Integrisane komunikacije na kakve smo navikli podrazumijevaju primarno fokusiranje na televiziju, kao najjači medij, onda slijede print i OOH, možda radio, a nakon toga i neka digitala. U procentima bi to bilo ovako: 60% budžeta trošimo na TV, a preostali budžet na sve ostale kanale. S tim da vjerovatno cca. 20% budžeta trošimo na digitalu. I eto ga, imamo integrisanu komunikaciju i zadovoljen marketinški mix.
Sve ovo gore navedeno bi imalo smisla da imamo jako velike budžete, koji se iz godine u godinu povećavaju, a da se tehnologija i ne razvija u supersoničnoj brzini. Međutim realnost je nešto drugo.
Budžeti su sve manji, potrebe potrošača sve veće, a tržište prezasićeno. Realnost je da komunikacija kakvu poznajemo na tradicionalnim medijima više nije dovoljna, da kreativa i komunikacijske strategije trebaju biti disruptivne, a mi pametniji nego ikada.
Kako bismo dosegli do ciljnih grupa, ili do njihovih ekrana (prosječna odrasla osoba provede između 10 i 12 sati ispred ekrana bez obzira na njihovu veličinu), digitalne kampanje se čine kao logičan izbor. Razvojem tehnologije i sve veće digitalizacije procesa, te iste digitalne kampanje doživjele su transformaciju i postale integrisane digitalne komunikacije. Kompanije sve više uviđaju da za dio budžeta planiranog za TV oglašavanje mogu imati cjelovitu online komunikaciju. Pored toga jako važna činjenica leži i tome da kada govorimo o pametnom planiranju kampanja, mogućnosti targetiranja ciljnih grupa su zaista neograničene. Važno je napomenuti još dva jako važna pojma: mjerenje i optimizacija, o kojima ću opširnije govoriti na samoj radionici. Ukratko, sve što radimo online jako je mjerljivo, a to je ono što nam treba kako bismo mogli izračunati i koliki je zaista naš ROI (povrat investicije). I ne zaboravimo da se svaka online kampanja može dodatno optimizovati u realnom vremenu.
Na jednodnevnoj radionici ćete kroz diskusiju i primjere iz prakse moći saznati koje tehnike i alate možete koristiti kako biste kreirali cjelovitu digitalnu kampanju.
Teme koje će biti obuhvaćene na seminar:
Osnovni pojmovi u digitalnim komunikacijama
Digitalni svijet je prepun skraćenica i fraza, pa nam se često čini da smo apsolutni laik kada sjedimo u društvu ili na poslovnom sastanku sa nekim ko je nekada nešto pročitao o digitalnom marketingu. U ovom poglavlju ćemo proći kroz najčešće korištene pojmove i objasniti njihovo suštinsko značenje.
Elementi integrisanih digitalnih komunikacija
Marketinški mix je ustaljeni termin i slijed koraka koje marketari koriste prilikom planiranja i implementacije kampanja. Planiranje digitalnih kampanja, također ima svoj mix, niz kanala, tehnika i alata koji se koriste kako bi digitalna kampanja postigla svoj puni efekat, te ostvarila postavljene ciljeve. U toku seminara imat ćete se priliku upoznati sa osnovnim setom elemenata:
✓ Web stranica
✓ Landing page
✓ SEO – Optimizacija web stranica
✓ SEM – Plaćeno pretraživanje (Google Adwords)
✓ Content marketing
✓ Social media marketing
✓ Google Display Network
✓ Local Display Network
✓ E-mail marketing
Outbound Vs. Inbound marketing
Prevedeno bi značilo Tradicionalni (jednosmjerni) Digitalni (dvosmjerni) marketing. Dosadašnji marketing se bazirao na jednosmjernoj komunikaciji i ostavljao potrošača bez mogućnosti da komunicira sa kompanijom ili brendom. Način komunikacije sa potrošačima u outbound marketingu bazira se na kupovini pažnje potrošača kroz reklame, plakate, pop-up prozore, telemarketing itd. Taj vid komunikacije je agresivan, jer u osnovi on nameće potrošaču neku poruku u nadi da će se isti za nju i zainteresovati. Inbound je sve ono što outbound nije. Primarni zadatak inbound marketinga je da potrošači sami dođu, odnosno da se izgradi takva percepcija o brendu da da isti zavoli, pa onda i kupi.
PESO model
PESO model je izuzetan način kako da se osmišljena digitalna strategija kvalitetno i organizuje. Iako ovaj model prvenstveno dolazi iz svijeta Odnosa s javnošću, postaje neizostavan alat i za marketing profesionalce bez obzira na njihovu užu specijalnost. PESO je skraćenica od Payed, Earned, Shared i Owned kanala, kako ga iskoristiti njegov puni potencijal saznat ćete na seminaru.
I ne zaboravite lideri ne prate standarde, oni ih nameću!
Cilj seminara:
Cilj seminara je pojasniti, približiti i ohrabriti ideje i upotrebi načela integrisanih digitalnih komunikacija u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu. Uvažavajući klasične, metode, pojačane novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, seminar će polaznike informisati o glavnim novim medijima, principima online poslovanja i komunikacije, odnosima s javnošću i korištenju novih medija za izgradnju branda, povećanje lojalnosti i komunikaciju s korisnicima, potencijalnim kupcima.
Seminar je namijenjen:
Seminar je namijenjen višem i srednjem menadžmentu marketinških i komunikacijskih odjela unutar kompanija, vlasnicima malih i srednjih kompanija, kao svima koji žele saznati više kako pametno planirati kampanje.
PREDAVAČ
Igor Kraišnik, Expert za integriasni marketing @ Sberbank BH
Igor Kraišnik posljednje 4 godine radi u Sberbank BH kao expert za integrisani marketing, gdje zajedno sa svojim timom radi na osmišljavanju i implementaciji marketinških i komunikacijskih kampanja. Potiče iz agencijskog “miljea“ gdje je kroz 10 godina rada u marketinškim i PR agencijama stekao iskustvo u radu sa različitim industrijama. Znanje i iskustvo na samom početku svoje karijere gradio je kroz rad u PR agenciji Apriori komunikacije, u kojoj je bio suvlasnik i direktor ureda u Bosni i Hercegovini. Utemeljitelj je projekta WebAwardMe, projekat za izbor najboljih web i facebook stranica u Bosni i Hercegovini. Autor je projekta PR Arena International, prve regionalne studentske konferencije o komunikacijama. Bio je partner i vlasnik Socialbakers licence na području Jugoistočne Evrope. Socialbakers je o kompanija koja je prvi partner Facebooka u domenu analitike i mjerenja, te pruža duboke analize gotovo svih vodećih društvenih mreža u svijetu. U bosanskohercegovačkim marketinškim agencijama radio ja na raznim pozicijama, od projekt menadžera do direktora digitalnih odjela. Iza Igora je i lansiranje dva digitalna startup projekta. Iskustvo u radu ima također i na tržištima Srbije, Hrvatske, Makedonije, Katara i Engleske.
MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA
SYS Company edukacijski centar
Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo
Vrijeme: 20. novembar 2019. godine., 09-16h
CIJENA
Kotizacija za učešće na seminaru Integrisane digitalne komunikacije iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 13. novembra 2019. godine iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
✓ Učešće na seminaru
✓ Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
✓ Materijal za pisanje
✓ Potvrdu o učešću na seminaru
✓ Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.