Komunikacija ključ uspješnost poslovanja

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Komunikacija ključ uspješnost poslovanja

03.04.2019. 09:36 / Izvor: Akta.ba

KOMUNIKACIJA KLJUČ USPJEŠNOST POSLOVANJA

Datum:  23-25.05.2019.

Mjesto: Brela

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje

Kontakt osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com

Rok za prijavu je 10.05.2019.

 

Pod komunikacijom se podrazumijeva sposobnost tačnog prenošenja informacija ,kao i sposobnost tačnog i jasnog tumačenja datih pisanih informacija.

U  radnoj sredini potrebno je tačno definisati aktivnosti i odgovornosti za eksterno i interno komuniciranje sa ciljem prenošenja informacija ,koje pomažu da se date aktivnosti razumiju, kao i povećanje zaposlenih u ostvarivanju politike i ciljeva zaposlenih .

S obzirom da je komuniciranje proces prenošenja informacija sa jednog mjesta na drugo za uspostavljanje adekvatnog procesa komunikacije unutar preduzeća(društva) odgovorno je najviše rukovodstvo.

Posebno je značajno interno komuniciranje na svim nivoima upravljanja (od direktora do svih zaposlenih –vertikalno ) i između svih funkcija ,odnosno organizacionih cjelina (horizontalno).

Komunikacija je jedan od važnih mehanizama za postizanje odgovarajuće organizacione kulture i optimalne organizacijske klime  .

Organizacijska (korporativna )kultura je sistem vrijednosti i normi u ponašanju zajedničkih njihovih članova a klima je ona kategorija kojom se dovode u vezu organizacija i način na koji njeni članovi misle,osjećaju i rade. 

 

II  SEMINAR JE NAMJENJEN

Menadžerima, rukovodiocima,zaposlenicima(sekretarima,administrativnim radnicima,..) javnim institucijama,privatnim preduzećima i svima koji žele usvojiti pravila komuniciranja i individualnog odlučivanja i onim organizacijama koje žele urediti proces komuniciranja unutar i izvan organizacije

 

III SADRŽAJ SEMINARA :

1.Komunikacija i individualno odlučivanje

- Sastanci (rukovodstva ,zaposlenih)

- Interni dopisi i saopštenja

- Oglašavanje

- Debate i rasprava

- Prijedlozi i sugestije zaposlenih

2.Eksterno komuniciranje

- komuniciranje sa korisnicima usluga

- odnos sa medijima i ostalim subjektima

- upravljanje sa dokumentima spoljnog porijekla

 

3. OPŠTA KULTURA KOMUNICIRANJA

Opšta kultura i komuniciranje

Verbalno i neverbalno ponašanje

Norme i kulture izražavanja

 

4 POSLOVNO PRAVO – KROZ  TRANSPARENTNOST I KOMUNICIRANJE

-Kodeks (standardi) korporativnog upravljanja

-Transparentnost kao načelo Zakona o privrednim društvima

 

5.KOMUNICIRANJE – KAO DEFINICIJA SPOSOBNOSTI I POZNAVANJA POSLA

Model praćenja i ocjenjivanja uspješnosti u javnom i privatnom sektoru

Uticaj komuniciranja na ocjenu sposobnosti

 

6. SUKOB  KAO POSLJEDICA LOŠE KOMUNIKACIJE

Komunikacija – sukob

Načini rješavanja sukoba

 

IV  METODE RADA

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave