Seminar: Upravljanje poslovnim procesima

06.11.2019. 10:07 / Izvor: Akta.ba
Seminar: Upravljanje poslovnim procesima

Rezervišite svoje mjesto i iskoristite pogodnosti rane prijave!

Seminar: Upravljanje poslovnim procesima

5. decembar - Sarajevo

Rezervišite svoje mjesto i iskoristite pogodnosti rane prijave!

 

Svrha ovog interaktivnog seminara je upoznavanje polaznika s praktičnim i teorijskim osnovama upravljanjamapiranjamjerenja i izvještavanja o funkcionisanju poslovnih procesaUpravljanje poslovnim procesima (eng. Business Process Management, BPM) je disciplina koja integriše strategiju i ciljeve organizacije sa očekivanjima klijenata fokusirajući se na end-to-end procese.

Istraživanje koje je izvršio Mckinsey pokazuje da 85% izvršnih direktora smatra da su poslovni procesi ključni faktor koji utiču na zadovoljstvo klijenta. Nadalje, upravljanje poslovnim procesima je preduslov za sve incijative smanjenja troškova, uvođenja novih proizvoda, investicije u informacione sisteme, automatizacije, digitalizacije i izmjene poslovnih modela. Nažalost, mnoga preduzeća preskaču ovaj korak i nespremni realizuju promjene koje na kraju ne daju očekivane rezultate. Gubitak efikasnosti koji proizilazi iz neadekvatnog upravljanja poslovnim procesima se procjenjuje na 30%.

Bilo da ste zaposlenik, menadžer određene funkcije ili preduzeća, znanja iz upravljanja poslovnim procesima stečena na ovom interaktivnom seminaru će vas pripremiti za izazove na koje ćete sigurno naići u karijeri. Pripremićemo vas da proces posmatrate kao cjelinu u koju su uključene različite funkcije preduzeća, da prepoznajete tačke u procesu, da na osnovu metrike procesa znate da li je proces dobar ili ga treba unapređivati.

Operativni problemi koji prozilaze iz neadekvatnog upravljanja poslovnim procesima su:

✓ Nejasna slika cjelokupnog procesa;
✓ Nejasne uloge u procesu;
✓ Konflikti i rivalstvo među funkcijama;
✓ Slaba usmjerenost na kupce (unutrašnje i vanjske);
✓ Loša komunikacija;
✓ Nedovoljna spremnost na promjene;
✓ Postojanje nepotrebnih uskih grla;
✓ Konfliktni ciljevi i akcije između različitih odjela;
✓ Organizacijske promjene dovode do lokalnih poboljšanja koja mogu, ali obično nemaju očekivani uticaj na rezultate poslovanja.

Navedeni problemi potaknuli su posmatranje preduzeća kao skupa procesa.

Takav pristup donosi mnoge prednosti:

✓ Svaki proces ima kupca, a usmjerenost na proces osigurava bolju usmjerenost na kupca;
✓ Utvrđivanjem granica procesa te kupaca i dobavljača procesa, postiže se bolja komunikacija i bolje razumijevanje zahtjeva;
✓ Smanjenje nepotrebnih gubitaka upravljajući kompletnim procesom koji se izvodi kroz više odjela, a ne upravljajući pojedinim odjelima;
✓ Određivanjem takozvanih vlasnika procesa, koji su odgovorni za proces, izbjegnuta je tradicionalna rascjepkanost odgovornosti, često viđena u funkcionalnoj (hijerarhijskoj) organizaciji;
✓ Svaki proces ima ključne pokazatelje izvedbe/učinka (KPI), a njihovo praćenje osigurava usmjerenje na mogućnosti za poboljšavanje i spremnost na promjene.

Fokusirani smo na prijenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj interaktivni seminar imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.

Teme seminara:

✓ Osnove proces-menadžmenta i procesne organizacije;
✓ Mapiranje poslovnih procesa (AS-IS situacija);
✓ Analiza procesa;
✓ Kontrola procesa i izvještavanje.

Seminar je namijenjen:

Ovaj interaktivni seminar je namijenjen za zaposlenike i menadžere koji su trenutno ili će u budućnosti raditi na unapređenju trenutnog poslovanja organizacije. Navedeno uključuje zaposlenike koji rade u procesima, vlasnike procesa, menadžere, poslovne analitičare, tehnologe, IT specijaliste, projekt menadžere koji će biti dio timova i gdje postoji potreba da savladaju vještine potrebne za upravljanje poslovnim procesima.

PREDAVAČI

Damir Karamehmedović, dipl.ecc

Mr. sc. Safet Zečević

MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA

SYS Company edukacijski centar 
Adresa: Zmaja od Bosne 12C (Kubus C), 71000 Sarajevo
Vrijeme: 05. decembar 2019. godine., 10-16h

CIJENA

Kotizacija za učešće na seminaru Upravljanje poslovnim procesima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 25. novembra 2019. godine iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 315,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

​Cijena uključuje:
✓ Učešće na seminaru
✓ Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
✓ Materijal za pisanje
✓ Potvrdu o učešću na seminaru
✓ Osvježenje na pauzama i zajednički ručak

VIŠE INFORMACIJA I PRIJAVA

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave