SEC obuka: Menadžer društvenih mreža
Društvene mreže kao dio svakodnevnice savremenog društva su vrsta internetskog servisa, koji se najčešće javlja u obliku tzv. on line platforme. Ovaj vid komunikacije korisnika interneta predstavlja „prostor“, koji služi za njihovo međusobno povezivanje.
UVOD U OBUKU: Društvene mreže kao dio svakodnevnice savremenog društva su vrsta internetskog servisa, koji se najčešće javlja u obliku tzv. on line platforme. Ovaj vid komunikacije korisnika interneta predstavlja „prostor“, koji služi za njihovo međusobno povezivanje. Trenutno postoje stotine ovakvih servisa, a među najpopularnijim su: Facebook, Twitter, Instagram, YouTub itd. Servisi društvenih mreža stalno se poboljšavaju, dajući nove mogućnosti korisnicima, a pojavljuju se i nove koje, pored prvobitne uloge komunikacije imaju i ulogu marketinga, promovirajući druge web-stranice, preduzeća, organizacije i niz različitih usluga, a kao takve postaju izvor prihoda mnogim pojedincima, te se javlja potreba za zaposlenjem menadžera koji bi se bavili upravo društvenim mrežama. Postaje očito da ovakav vid aktivnosti zahtjeva stalno informiranje o razvoju i edukaciju kojom će naš rad na društvenim mrežama biti u skladu sa ciljevima njihovog prvobitnog pokretanja. Ovom obukom polaznici će biti u mogućnosti izraditi stranicu na društvenoj mreži, biti njihovi administratori i ovladati vještinama komunikacije i oglašavanja u cilju što veće vidljivosti informacija, bolje promocije svog biznisa, organizacije ili proizvoda, ali i u cilju pronalaska zaposlenja u oblasti društvenih mreža.
CILJNA GRUPA: Administratorima stranica na društvenim mrežama
Osobama koje žele nadopuniti svoja znanja i vještine
TRENERI / PREDAVAČI: menadžer za odnose s javnošću i internet marketing ekspert
TRAJANJE OBUKE: 36 sati
TERMINI PROVOĐENJA: 31.01.2016 godine
CERTIFIKAT / UVJERENJE: SEC sertifikat
CILJ OBUKE: Uputiti polaznike obuke na kvalitetnu izradu stranice na društvenoj mreži i ovladati vještinama oglašavanja u cilju što veće vidljivosti informacija.
CIJENA: 360,00 KM
Politika popusta:
Popust za alumni klub i vaučere po 10 %
Popust na prvih pet prijavljenih kandidata 10%
Popust na grupne prijave 10% po polazniku
Mogući zbirni popusti
ISHODI OBUKE:
MODUL 1: Osnove o društvenim mrežama
Cilj modula: Usvajanje znanja o teoretskim osnovama društvenih mreža.
Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…
-Nabrojati najpopularnije društvene mreže
-Posjedovati osnovna teoretska znanja o društvenim mrežama
-Biti svjesna važnosti korištenja društvenih mreža u poslovne svrhe.
-Prepoznati mogućnosti profita i zaposlenja na društvenim mrežama
MODUL 2: Izrada stranice na društvenoj mreži
Cilj modula: Kreiranje stranice, odnosno profila na društvenoj mreži sa svim njihovim propratnim sadržajima.
Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…
-Analizirati ciljeve postojanja stranice
-Definirati zadatke stranice
-Izraditi stranicu na društvenoj mreži
-Postaviti sadržaje, komentare, hashtag-ove na mrežu
-Evaluirati uspješnost stranice, profila
MODUL 3: Comunity management
Cilj modula: Razvijanje sposobnosti upotrebe i primjene različitih načina i vještina komuniciranja na društvenim mrežama
Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…
-Poznavati način komuniciranja na društvenim mrežama
-Prepoznati dobre i loše primjere comunity management-a
-Analizirati fotografije i statuse
-Postaviti informacije (statuse, fotografije i sl.) u odgovarajuće vrijeme i frekvenciji
-Uskladiti aktivnosti na društvenim mrežama i instagramu.
MODUL 4: Oglašavanje na društvenim mrežama
Cilj modula: Usvajanje znanja o osnovama oglašavanja putem društvenih mreža.
Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…
-Implementirati boost na način da bude vidljiv ciljnoj grupi
-Rasporediti budžet za oglašavanje
-Procijeniti vrstu sadržaja za oglašavanje
-Planirati kampanju i promovirati stranicu .
MODUL 5: Dodatni alati društvenih mreža
Cilj modula: Razvijanje svijesti o važnosti praćenja trendova i statistike na društvenim mrežama, te korištenje istih u svrhu poboljšanja sopstvenog djelovanja i promocije svoje stranice (proizvoda).
Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti..
-Pratiti trendove na društvenim mrežama
-Analizirati statistike na društvenim mrežama
-Primijeniti rezultate statističkih istraživanja na svojoj stranici
MODUL 6: Aplikacije na društvenim mrežama
Cilj modula: Razvijanje svijesti o vrstama i svrhom aplikacija na društvenim mrežama
Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…
-Razviti ideju za aplikacije
Analizirati pozitivne primjere iz prakse primjene aplikacija na društvenim mrežama
-Znati efekat primjene aplikacija i outsoursing-a
-Procijeniti potrebu za angažiranjem profesionalca koji bi kreirao i održavao aplikaciju
Kontakt osoba: Eliza Zastavniković
eliza.zastavnikovic@sec.ba
+387 51 321 600
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.