SEC obuka: Menadžer društvenih mreža

29.12.2015. 12:43 / Izvor: Akta.ba
SEC obuka: Menadžer društvenih mreža

Društvene mreže kao dio svakodnevnice savremenog društva su vrsta internetskog servisa, koji se najčešće javlja u obliku tzv. on line platforme. Ovaj vid komunikacije korisnika interneta predstavlja „prostor“, koji služi za njihovo međusobno povezivanje.

UVOD U OBUKU: Društvene mreže kao dio svakodnevnice savremenog društva su vrsta internetskog servisa, koji se najčešće javlja u obliku tzv. on line platforme. Ovaj vid komunikacije korisnika interneta predstavlja „prostor“, koji služi za njihovo međusobno povezivanje. Trenutno postoje stotine ovakvih servisa, a među najpopularnijim su: Facebook, Twitter, Instagram, YouTub itd. Servisi društvenih mreža stalno se poboljšavaju, dajući nove mogućnosti korisnicima, a pojavljuju se i nove koje, pored prvobitne uloge komunikacije imaju i ulogu marketinga, promovirajući druge web-stranice, preduzeća, organizacije i niz različitih usluga, a kao takve postaju izvor prihoda mnogim pojedincima, te se javlja potreba za zaposlenjem menadžera koji bi se bavili upravo društvenim mrežama. Postaje očito da ovakav vid aktivnosti zahtjeva stalno informiranje o razvoju i edukaciju kojom će naš rad na društvenim mrežama biti u skladu sa ciljevima njihovog prvobitnog pokretanja. Ovom obukom polaznici će biti u mogućnosti izraditi stranicu na društvenoj mreži, biti njihovi administratori i ovladati vještinama komunikacije i oglašavanja u cilju što veće vidljivosti informacija, bolje promocije svog biznisa, organizacije ili proizvoda, ali i u cilju pronalaska zaposlenja u oblasti društvenih mreža.

CILJNA GRUPA:  Administratorima stranica na društvenim mrežama

Osobama koje žele nadopuniti svoja znanja i vještine

TRENERI / PREDAVAČI: menadžer za odnose s javnošću i internet marketing ekspert

TRAJANJE OBUKE: 36 sati

TERMINI PROVOĐENJA: 31.01.2016 godine

CERTIFIKAT / UVJERENJE: SEC sertifikat

CILJ OBUKE:  Uputiti polaznike obuke na kvalitetnu izradu stranice na društvenoj mreži i ovladati vještinama oglašavanja u cilju što veće vidljivosti informacija.

CIJENA: 360,00 KM

 

Politika popusta:

Popust za alumni klub i vaučere po 10 %

Popust na prvih pet prijavljenih kandidata 10%

Popust na grupne prijave 10% po polazniku

Mogući zbirni popusti

 

ISHODI OBUKE:

MODUL 1: Osnove o društvenim mrežama

Cilj modula: Usvajanje znanja o teoretskim osnovama društvenih mreža.

Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…

-Nabrojati najpopularnije društvene mreže

-Posjedovati osnovna teoretska znanja o društvenim mrežama

-Biti svjesna važnosti korištenja društvenih mreža u poslovne svrhe.

-Prepoznati mogućnosti profita i zaposlenja na društvenim mrežama

MODUL 2: Izrada stranice na društvenoj mreži

Cilj modula: Kreiranje stranice, odnosno profila na društvenoj mreži sa svim njihovim propratnim sadržajima.

Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…

-Analizirati ciljeve postojanja stranice

-Definirati zadatke stranice

-Izraditi stranicu na društvenoj mreži

-Postaviti sadržaje, komentare, hashtag-ove na mrežu

-Evaluirati uspješnost stranice, profila

MODUL 3: Comunity management

Cilj modula: Razvijanje sposobnosti upotrebe i primjene različitih načina i vještina komuniciranja na društvenim mrežama

Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…

-Poznavati način komuniciranja na društvenim mrežama

-Prepoznati dobre i loše primjere comunity management-a

-Analizirati fotografije i statuse

-Postaviti informacije (statuse, fotografije i sl.) u odgovarajuće vrijeme i frekvenciji

-Uskladiti aktivnosti na društvenim mrežama i instagramu.

MODUL 4:  Oglašavanje na društvenim mrežama

Cilj modula: Usvajanje znanja o osnovama oglašavanja putem društvenih mreža.

Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…

-Implementirati boost na način da bude vidljiv ciljnoj grupi

-Rasporediti budžet za oglašavanje

-Procijeniti vrstu sadržaja za oglašavanje

-Planirati kampanju i promovirati stranicu  .

 MODUL 5: Dodatni alati društvenih mreža

Cilj modula: Razvijanje svijesti o važnosti praćenja trendova i statistike na društvenim mrežama, te korištenje istih u svrhu poboljšanja sopstvenog djelovanja i promocije svoje stranice (proizvoda).

Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti..

-Pratiti trendove na društvenim mrežama

-Analizirati statistike na društvenim mrežama

-Primijeniti rezultate statističkih istraživanja na svojoj stranici

MODUL 6:  Aplikacije na društvenim mrežama

Cilj modula: Razvijanje svijesti o vrstama i svrhom aplikacija na društvenim mrežama

Po uspješnom završetku ovog modula osoba je u mogućnosti…

-Razviti ideju za aplikacije

Analizirati pozitivne primjere iz prakse primjene aplikacija na društvenim mrežama

-Znati efekat primjene aplikacija i outsoursing-a

-Procijeniti potrebu za angažiranjem profesionalca koji bi kreirao i održavao aplikaciju

 

Kontakt osoba: Eliza Zastavniković

eliza.zastavnikovic@sec.ba

+387 51 321 600

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave