"Virtuelni dan karijera i znanja 2011" posetilo više od 130.000 ljudi - Na on-line sajmu zapošljavanja ponuđeno 250 radnih mesta

13.10.2011. 13:56 / Izvor: eKapija.ba
'Virtuelni dan karijera i znanja 2011' posetilo više od 130.000 ljudi - Na on-line sajmu zapošljavanja ponuđeno 250 radnih mesta

Drugi regionalni sajam zapošljavanja i edukacije "Virtualni dan karijera i znanja", koji je juče završen, za nedelju dana trajanja posetilo je 130.000 ljudi iz Srbije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine, u potrazi za prvim ili novim poslom, kao i mogućnostima dodatnog usavršavanja.

Na onlajn sajamu, koji je kompanija "Infostud" organizovala u saradnji sa najvećim sajtovima za zapošljavanje iz Hrvatske i Bosne i Hrecegovine - "Moj-posao.net" i "Posao.ba", posetiocima se putem "on-line" štandova na stranici www.dankarijera.com predstavilo 40 kompanija i 10 edukativnih ustanova, koji su ponudili oko 100 radnih mesta više nego prošle godine. Ukupno je ponuđeno 250 radnih mesta.

Poslodavci su najviše radnih mesta ponudili u oblasti ekonomije, prodaje, finansija, komunikacija, zatim pozicije iz IT-a i tehničkih struka. Kada je obrazovanje u pitanju, najveće interesovanje vladalo je za kurseve stranih jezika, kao i mogućnosti studiranja u inostranstvu.

Osim visokostručnih zanimanja, na sajmu su bili ponuđeni i poslovi za nešto niže kvalifikovane radnike, kao što su kuvar u centralnoj kuhinji ili zanimanja za ljude bez iskustva - rad u call centru jedne telekomunikacione kompanije.

Najveću posetu imali su štandovi regionalnih izlagača – kompanija "Japan Tobacco International" i "VIP Mobile", koji su zajedno imali više od 50.000 poseta.

Kao i prethodne godine, sajam je izazvao veliko interesovanje javnosti, a ovakav, i dalje nov, način oglašavanja radnih mesta doneo je višestruke prednosti kako posetiocima, tako i poslodavcima. Jednostavno korišćenje same virtuelne 3D aplikacije, omogućilo je interaktivnu komunikaciju između posetilaca i poslodavaca, odnosno edukativnih ustanova, koji su pored obilaženja štandova i konkurisanja za posao, mogli i da razgovaraju sa predstavnicima kompanija putem chat-a i tako iz prve ruke dobiju informacije o novim potrebama na tržištu rada.

Ove godine, generalni partner "on-line" sajma "Virtualni dan karijera i znanja 2011" bio je "Millennium Development Goals Fund" (MDGF), dok je Radio Televizija Srbije takođe pružila podršku ovom projektu kao generalni medijski pokrovitelj. "Ekonom:east" media group, dnevni list Press i "Radio S" bili su medijski pokrovitelji projekta, koji je podržala i Privredna komora Srbije i Nacionalna služba za zapošljavanje.

Na sajmu su kao zlatni izlagači učestvovali i "Telenor", "Siemens", "Delhaize Group", Nacionalna služba za zapošljavanje i "Philip Morris International", dok su na srebrnim štandovima poslove ponudili "Ernst&Young", "Carlsberg Srbija", "Norma group" i "Smith Micro Software".

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti