Banja Luka sve popularnija turistička destinacija

16.06.2011. 09:30 / Izvor: eKapija.ba
Banja Luka sve popularnija turistička destinacija

Banja Luka je pobrala simpatije i ponijela epitet jedne od popularnijih turističkih destinacija na dva kontinenta – Europe i Latinske Amerike. Turistička organizacija grada Banja Luka (TOBL) i Turistička organizacija RS, boraveći na Šestom sajmu turizma u Španiji, od 1. do 6. juna prestavile su Banja Luku , RS i Bosnu i Hercegovinu te probudili pažnju i interesovanje poznatih turoperatera širom svijeta.

(Havijer Blanko posjetio štand TOBL-a)

To ilustruje i činjenica da su predstavnici iz Banja Luke i RS postigli niz dogovora o budućoj saradnji u oblasti turizma.

Turistička organizacija grada Banja Luka je dizajnirala i odštampala posebane turističke programe (aranžmane) na španskom jeziku, kao i fleš materijal. Dizajniran je i odštampan turistički aranžman na španskom jeziku, koji obuhvata područje cijele Bosne i Hercegovine. Navedeni propagandni materijal se realizuje u saradnji sa turističkom agencijom Respekt iz Zenice. Na izložbenom prostoru površine 6 m2 TOBL je prezentovala turističke potencijale i gastronomske specijalitete grada na Vrbasu.

Pored posjetilaca izložbeni prostor TOBL-a pored poznatih osoba iz oblasti turizma, obrazovanja i diplomatskog kora posjetio je i Havijer Blanko, izvršni direktor pridruženih članova Svjetske turističke organizacije, te su mu tom prilikom uručeni odgovarajući pokloni, suveniri i specijalno urađen dajak u staklu.

Organizacija grada Banja Luka održala je 29 sastanaka, odnosno direktih kontakata sa turoperatorima sa predstavnicima Brazila, Urugvaja, Čilea, Rusije, Rumunije, Meksika, Španije, Argentine i Mađarske. S obzirom da je riječ o velikim turoperatorima koji direktno ili preko subaganata rade na planetarnom nivou može se sagledati značaj direktnih kontakata sa njihovim predstavnicima, kažu iz TOBL-a. U nekim programima postoje ponude zemalja u okruženju te se otvara prilika za produžavanjem određenih programa za dva dana, koja bi bila realizovana u gradu na Vrbasu.

Naglašavaju da su turoperatori iskazali posebno interesovanje za „incentive“ putovanja, kao posebna oblik poslovnih putovanja. Team building, motivacija i poboljšanje odnosa između menadžmenta kompanije i radnika predstavlja osnovne ciljeve „incentive“ putovanja. Direktor TOBL-a Ostoja Barašin pojašnjava da je zainteresovanost turoperatora iskazana i prema avanturističkim programima i paketima, posebno prema neistraženim prostorima, kao što je Banja Luka, Republika Srpska i čitava BiH.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti