Borba poštanskih radnika i građana za bolju uslugu i manje redove

06.05.2020. 10:01 / Izvor: Akta.ba
Borba poštanskih radnika i građana za bolju uslugu i manje redove

U vrijeme pandemije izazvane koronavirusom dugo stajanje u redovima, naročito kada moraju platiti račun u pošti, podići pošiljku ili poslati poštu zadaju veliku glavobolju našim građanima.

U vrijeme pandemije izazvane koronavirusom dugo stajanje u redovima, naročito kada moraju platiti račun u pošti, podići pošiljku ili poslati poštu zadaju veliku glavobolju našim sugrađanima.

Mnogo je nezadovoljnih, smeta im dugo čekanje na ulici ispred pošte, naročito na Ilidži. Ovdje je kako kažu, nemoguće napraviti socijalnu distancu jer se nalazite na ulici i imate prolaznike koji se susreću sa vama dok čekate. Prosječno čekanje da dođete do šaltera zna da bude 30 minuta, tvrde nezadovoljni građani.

Kao i svi drugi poštanski radnici se bore da što adekvatnije pruže uslugu svima i da čekanja i redova bude što manje.

Za poslovni portal Akta.ba u „JP BH POŠTA“ d.o.o Sarajevo su kazali kako su zadovoljni  pružanjem usluga, s obzirom na situaciju i restriktivne mjere koje su donesene kao posljedica pojave Korona virusa.

„Najteža je situacija sa međunarodnim poštanskim prometom koji je privremeno obustavljen, osim za zemlje u regionu (Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Crnu Goru), a najviše kao posljedica obustavljanja avioprevoza“, navode iz JP BH POŠTA, pojašnjavajući da sve mjere kojih se moraju pridržavati su otežavajuća  okolnost pri radu. Držanje distance s korisnicima, nošenje maski, vizira, stalna dezinfekcija oduzimaju vrijeme, te usporavaju rad.

Međutim, zdravlje radnika, njihovih porodica i korisnika im je prioritet, te se strogo pridržavaju mjera zaštite propisanih od struke i kriznih štabova, što na nivou države, što našeg Kriznog štaba koji prati i nalaže sve mjere u skladu sa vanrednim stanjem izazvanim pandemijom u svijetu.

Kada su u pitanju redove ispred Pošte Ilidža, napominju da su šalteri u ovoj pošti za vrijeme radnog vremena non-stop u punom kapacitetu.

„Tri šaltera su na raspolaganju korisnicima, te se kolege razmjenjuju i za vrijeme pauze kako rad ne bi bio obustavljen“, pojašnjavaju iz  JP BH POŠTA .Napominju da se u Pošti nalaze i šalteri CIPS- tako da i njihovi i korisnici  CIPS-a čekaju u istom redu.

„Također, imajući u vidu veličinu općine Ilidža stvara se dojam da su gužve veće nego u drugim poslovnicama BH Pošte. Molimo korisnike za razumijevanje, te apelujemo da svi poštujemo pravila distance i mjera zaštite, kako bi rad sa novčanim uslugama i prijemom uručenja pošiljaka tekao neometano“, pojasnili su u JP BH POŠTA.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti