Privredna komora Brčko distrikta i Udruženje INFOHOUSE organizuju seminar na temu: "Kako da Vaša firma postane zanimljiva medijima bez suvišnog plaćanja", 02. i 03.02.2010. godine u Brčkom
Privredna komora Brčko distrikta i Udruženje INFOHOUSE organizuju dvodnevni seminar na temu: Kako da Vaša firma postane zanimljiva medijima bez suvišnog plaćanja?
Datum i mjesto održavanja: Privredna komora Brčko distrikt BiH(zgrada šipada III sprat, sala za edukacije), 02. i 03.02.2010. godine (utorak i srijeda).
Ovaj dvodnevni seminar je namijenjen menadžmentu, voditeljima marketing odjela i osobama zaduženim za strateško određivanje promocije firme, izgradnje imidža i odnose sa medijima.
Cilj seminara je upoznavanje učesnika sa načinom na koji mediji funkcionišu i "razmišljaju". Uz pomoć stečenih znanja, učesnici će moći unaprijediti odnose s medijima, te lakše definisati kako, gdje i kada koristiti medije za svoj strateški razvoj.
Predavači: Dženana Alađuz, (direktorica Udruženja INFOHOUSE), novinar renomirani predavač i trener iz oblasti koje se bave pitanjima PR-a, odnosa s medijima, Ševko Bajić, PR menadžer Centra za promociju civilnog društva, novinar.
Program seminara:
- Nepoznata teritorija "Mediji" - otkrijte kako mediji «razmišljaju», na koji način se definišu trendovi publike, javnosti kroz marketing;
- Vaša FIRMA i mediji. Šta trebate znati i imati PRIJE nego što pozovete medije? Da li ste spremni za medije?
- Kako postati vijest, izvor informacija?
- Medijske udice i potencijali. Šta sve možemo kapitalizirati u odnosima s medijima, od individualnih do firminih kapaciteta;
- "Pakovanje" medijskih potencijala i odnosi sa medijima, reaktivni i proaktivni pristup medijima.
Kotizacija za jednog polaznika:
Članice Komore: 150 KM, tri i više polaznika iz iste kompanije 120 KM,
Nečlanice Komore: 180 KM, tri i više polaznika iz iste kompanije 150 KM.
Kotizacija se uplaćuje na žiro račun komore:555-00300160502-67
U kotizaciju su uključena predavanja, pisani materijal i potvrda o učešću na seminaru, sendvič i osvježenje. U cijenu nije uključen PDV.
Dan I
10:00 Uvodne riječi dobrodošlice,
Dženana Alađuz, INFOHOUSE
Predstavnik Privredne komore
10:15-11:00 Nepoznata teritorija "Mediji" - Otkrijte kako mediji razmišljaju
11:00-11:45 Radionica I
11:45-12:30 Vaša FIRMA i mediji - Šta trebate znati i imati PRIJE nego što pozovete medije? Da li ste spremni za medije?
12:30-13:30 Pauza za ručak
13:30-15:00 Radionica II - bacite udicu Novinaru
15:00-16:30 Kako postati vijest, izvor informacija?
Dan II
9:30-11:00 Medijske udice i potencijali - Šta sve možemo kapitalizirati u odnosima s medijima, od individualnih do firminih kapaciteta
11:00-12:30 Radionica I – analiza konkretnih potencijala učesnika seminara
12:30-13:30 Pauza za ručak
13:30-15:00 Pakovanje medijskih potencijala i odnosi sa medijima - reaktivni i proaktivni pristup medijima
Radionica II
15:00- 15:30 Evaluacija treninga, dodjela certifikata
15:30 Završetak seminara
Detaljnije informacije o radionici možete dobiti na tel. u Komori: 049/216-116, 049/217-556
Ili putem e-mail-a: pkomora@teol.net ili pkomora.bd@gmail.com
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.