Facebook ponovno ide na redizajn stranica
Glavne promjene u novom dizajnu su veće slike, više feedova vijesti i konzistentnost dizajna sa mobilnim platformama. Novi dizajn je uvelike inspirisan izgledom mobilnih aplikacija.
Predstavljen kao "personalizirane novine", novi izgled korisničkih vijesti na Facebooku, glavne promjene u novom dizajnu su veće slike, više feedova vijesti i konzistentnost dizajna sa mobilnim platformama. Novi dizajn je uvelike inspirisan izgledom mobilnih aplikacija i, imajući na vidu da korisnici sve češće pristupaju Facebooku putem tableta i mobilnih telefona, dizajn prati isti izgled bez obzira na način pristupa, što do sada nije bio slučaj. Korisnici se sada mogu prijaviti na tematske liste vijesti, a za one koji su se žalili na sistem sortiranja vijesti, dostupan je hronološki prikaz.
Redizajn novosti najznačajnija je promjena u izgledu i funkcionisanju Facebook-a od uvođenja Timeline-a krajem 2011. i ubrzo je, nakon što ju je Mark Zuckerbeg predstavio na nedavnoj press konferenciji, izazvala komentare o sličnosti sa izgledom Google+ stranice, Instragramovim fokusom na velike slike i Twitterovim listama.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.