Saznajte zašto LinkedIn još uvijek nije dobar izbor za oglašavanje

20.01.2017. 09:10 / Izvor: Oslobođenje
Saznajte zašto LinkedIn još uvijek nije dobar izbor za oglašavanje

LinkedIn je i dalje najbolja svjetska mreža za povezivanje s poslodavcima i profesionalcima iz struke.

LinkedIn je i dalje najbolja svjetska mreža za povezivanje s poslodavcima i profesionalcima iz struke.

A koja god da je struka u pitanju, ova platforma će je sigurno pokriti.

Međutim, ono u čemu ova mreža svakako kaska jeste oglašavanje.

Iako bi unaprjeđenjem ove sfere poslovanja LinkedIn sigurno postao konkurentiji, u njihovom sistemu i dalje postoje greške i problemi koji odbijaju oglašivače da svoje proizvode i usluge ponude profesionalcima kojima su one zaista potrebne.

U slučaju da razmatrate ulaganje u promociju na LinkedInu, evo u čemu je problem.

NEMOGUĆNOST DODAVANJA VIDEOMATERIJALA

Nije novost da videosadržaji u poređenju sa svim ostalim sadržajima donose neuporedivo veći broj interakcija, pregleda i unaprjeđuju generalni utisak koji ljudi imaju o određenim brendovima. Ovo je način komunikacije koji će u narednom periodu tek doživjeti veliki procvat i inovacije.

Ipak, LinkedIn i dalje ne podržava dodavanje ovog vida materijala u svoje oglase. To se kosi sa svim istraživanjima sprovedenim o uspješnosti oglasa ovog tipa. Veliki minus za ovu mrežu.

REMARKETING NE POSTOJI

Ovaj vid marketinga je nešto čemu smo izloženi po cijeli dan.

Sjećate se onog sajta koji ste posjetili i posvetili mu vrijeme pri biranju između dva trpezarijska stola? Nekoliko dana nakon toga, onaj sajt na kojemm ste se duže zadržali počinje da vas "proganja" na sajtovima koje posjećujete.

Riječ je o remarketingu. Istraživanja su pokazala da najveći broj ljudi upravo na ovaj način donosi odluke o kupovini, jer se sjete nečega što su već vidjeli i ponovo mu posvete vrijeme. Nažalost, LinkedIn ne podržava ovu opciju, pa samim tim gubi mogućnost da stekne nove pratioce i zaista proizvede produktivne i efektivne oglase.

PREVISOKA CIJENA KLIKA

Jasno nam je da je ovo platforma na kojoj bi trebalo da se oglašavaju veliki poslovni modeli, kompanije i korporacije, kao i da se targetiraju profesionalci koji će znati da prepoznaju njihov kvalitet. Međutim, ni oni nisu spremni da izdvoje toliko mnogo novca za oglase za koje znaju da im neće donijeti profit.

U odnosu na neke druge vidove oglašavanja, LinkedIn je i do 10 puta skuplji, što je nevjerovatno visoka cijena za oglašivače, pa je tako rjetko ko spreman da uloži u to. Cijene se moraju spustiti ukoliko očekuju porast profita u ovom vidu poslovanja.

NE OBRAĆA SE PAŽNJA NA KVALITET OGLASA

Facebook i Google daju sve od sebe da nagrade oglašivače koji kreiraju dobru oglasnu kampanju koja se ljudima zaista sviđa. Što više ljudi samoinicijativno odluči da podijeli kampanju s prijateljima, to će veći prostor i više poena ove mreže dati tim konkretnim oglasima.

Međutim, na LinkedInu ne postoji takvo rangiranje, tako da je na neki način manje važno koliko ćete truda uložiti u kreiranje svog oglasa. Sve dok ste spremni da platite, ova platforma će pokloniti jednako velik ili mali prostor vama kao i bilo kome drugom.

Nažalost, situacija je takva. Iako ljudi koriste ovu mrežu, prate njene efekte i interesuju se za rezultate, i dalje ne postoji dovoljno jak razlog da se odlučite za ozbiljno oglašavanje na LinkedInu umjesto drugdje.

Sve dok se situacija ne promijeni, ljudi će izbjegavati da ovdje plasiraju svoje oglase. U međuvremenu, dok čekate da se ovaj sistem unaprijedi, upišite obuku iz internet-marketinga i upoznajte se sa svim ostalim alatima i kanalima na kojima možete oglasiti svoje usluge.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza