RAST PLATA KAO POTVRDA STABILNOSTI I USPJEHA
Prezentovani rezultati poslovanja Alma Ras u 2023. i najavljeni planovi za narednu godinu
Unatoč izazovima kao što su inflacija i globalna nestabilnost, Alma Ras je održala nivo svojih prihoda kao prethodne godine.
Kompanija Alma Ras drugu godinu za redom je organizovala press konferenciju na kojoj su transparetno prezentovali rezultate poslovanja u 2023. godini kao i planove za narednu godinu.
Medijima se na početku obratio Rasim Memagić, generalni direktor i predsjednik Uprave kazavši da, iako je Alma Ras veliko preduzeće, da su i na njih utjecali neki globalni trendovi u industriji.
"Ono što je sigurno obilježilo 2022. godinu jeste inflacija, cijene svih sirovina ali i gotovih proizvoda su značajno porasle, međutim pravi efekat inflacije mi osjetimo tek u 2023. godini. Potražnja za proizvodima je smanjenja, odnosno krajnja potrošnja počela je da opada pod jakim utjecajem inflacije", rekao je Memagić.
ZNAČAJNA ULAGANJA
Unatoč izazovima kao što su inflacija i globalna nestabilnost, Alma Ras je održala nivo svojih prihoda kao prethodne godine.
"Kompanija je snažno iskazala svoju posvećenost stalnom unaprjeđenju poslovanja i kroz značajna ulaganja u nove mašine, opremu i ambijent za uposlenike. Ova ulaganja u posljedne tri godine su iznosila više od 15 miliona, a samo investicija u edukacije u posljednjoj godini iznosila je 178.600 KM", pojasnio je Memagić.
Proširili su poslovanje s dugogodišnjim B2B kupcima za koje sada razvijaju nove artikle, koristeći inovativne materijale koji nadmašuju očekivanja konzumenata.
"Naše strategije su usklađene s dinamičnim izazovima industrije, a naše iskustvo i znanje obezbjedilo nam je uspješno pozicioniranje brenda i na ciljanim stranim tržištima. Uspješni finansijski pokazatelji rezultat su unaprjeđenja na svim nivoima poslovanja", kazao je Memagić.
Istakli su da se ponose i svojim visokostručnim uposlenicima koji su lojalni i posvećeni ovoj kompaniji.
"Alma Ras postigla je značajan uspjeh u osiguravanju rasta plata od 10 posto. Kompanija prati svoje strateške ciljeve razvijanjem ljudskih resursa, novih odjela, te jačanjem postojećih", poručio je.
RAST ONLINE PRODAJE
Učešće vlastitih Alma Ras brendova u ukupnoj prodaji kompanije svake godine raste, a ove godine učešće iznosi 21,1 posto.
Impresivni rast zabilježila je online prodaja i to za 58 posto u odnosu na prethodnu godinu.
"Sa covidom se navika kupovine promijenila, i mi smo kao kompanija prepoznali potencijal "online" prodaje i donijeli smo odluku da značajnije ulažemo u ovaj kanal prodaje i samo u tekućoj godini smo imali posebne linije, posebne kampanje samo za online kupovinu", izjavio je Asmir Numanović, direktor prodaje i člana Uprave kompanije Alma Ras.
U ovoj godini očekuju rast od 60% i njihov cilj je da im web shop bude jedan od značajnijih kanala prodaje.
Koliko kompanija Alma Ras brine o svojim kupcima govori podatak da je ove godine putem programa lojalnosti nagradila preko 600.000 KM.
"Svi ovi rezultati potvrda su visokih standarda i kvalitete kao temelja koje je Alma Ras postavila i koje nadograđuje kontinuirano, što kupci prepoznaju i nagrađuju kupovinama", naglasio je Numanović.
Ove godine su proširili mrežu svojih poslovnica u Sloveniji, Crnoj Gori, a posebno izdvajaju renovirani outlet u skladu sa svjetskim standardima, koji je preinačen u Factory store u Olovu, s kompletnom ponudom.
LIDERSKA POZICIJA U TEKSTILNOJ INDUSTRIJI
Nedavno provedeno istraživanje nedvojbeno je potvrdilo da je Alma Ras i dalje neprikosnovena marka na domaćem tržištu kao "brend broj jedan" u posmatranoj kategoriji.
Ovi podaci rezultat su istraživanja koje je provela Valicon, renomirana agencija za marketinško savjetovanje i istraživanje. Podaci pokazuju da je Alma Ras omiljena marka koju potrošači kupuju najčešće, te planiraju njihove proizvode kupovati u budućnosti.
"Mi spajamo iskrenom emocijom I iskustvom koje se dugo pamti. Zato želimo da svaki dodir sa našom kompanijom bude dodir koji volite. Naši proizvodi nisu samo rezultat stručnosti i posvećenosti, već su plod ruku vrijednih žena širom BiH. Stoga smo najviše ponosni na kampanju “S ljubavlju za vas sašila”, gdje predstavljamo naše šivačice i dijelimo njihove priče” riječi su Nermine Kadrić, marketing menadžerice.
Kao potvrda kvaliteti na kojoj ova kompanija gradi svoj identitet već punih 25 godina tu su mnogobrojni certifikati, a ove godine urađena je i recertifikacija GOTS-a koji reflektuje opredjeljenost održivom poslovanju.
PLANOVI ZA 2024. GODINU
"U biznisu je potrebno osigurati ono zbog čega ste tu, da pravite kvalitetan proizvod, da osigurate zadovoljstvo vaših klijenata, zaposlenika, dobavljača i onda će brojevi i novac doći kao posljedica toga i mi kao kompanija vjerujemo u ovu filozofiju", kazao je Memagić.
Da bi ostvarili planove i osigurali dugoročan rast, ne samo u 2024. nego i dalje, planiraju da budu TOP rangirani dobavljač njihovih kupaca.
"Alma Ras u 2024. godini planira zadržati lidersku poziciju, te i dalje težiti izvrsnosti. Svoj uspjeh vidimo u dualnom obrazovanju, ESG strategiji, ulaganju u ljudske resurse, te efikasnom korištenju materijalnih potencijala", zaključio je Memagić.
Najavio je rast plata od 10%, a glavni cilj i dalje jeste uspostavljanje idealnih uslova rada, poslovnog okruženja i doprinosa zajednici i društvu kroz već poznati poslovni model.
E.S.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.