DHL, Deutsche Post i Postbank planiraju postati izbor Br.1 - "FIRST CHOICE" za svakog klijenta

06.11.2008. 12:28 / Izvor: eKapija.ba
DHL, Deutsche Post i Postbank planiraju postati izbor Br.1 - 'FIRST CHOICE' za svakog klijenta

"First Choice" je inicijativa započeta od strane Deutsche Post World Net (DPWN). Cilj je ambiciozan: u 2009. sa svojim brandovima DHL, Deutsche Post i Postbank, kompanija planira postati izbor Br. 1 za svakog klijenta kada dođe do izbora logističkog partnera. Za dostizanje ovog cilja potrebno je da se svaki pojedini uposlenik strogo fokusira na zadovoljstvo klijenta. Inicijativa će biti predstavljena širom grupe u većini zemalja koje DHL servisira, saopćeno je iz DHL-a za eKapija.ba.

"First Choice" nije limitirani program, već način razmišljanja, filozofija. Zato su nam ključni svi uposlenici. Pokušavamo motivirati i ojačati svakog od naših uposlenih u grupi kako bi pružili takav nivo usluga koje će biti zaista "first choice". I ne samo za ograničeni period, već zauvijek”, objašnjava Frank Appel, CEO DPWN.

Pod krovom “First Choice”, biće pokrenuto više od 1,000 individualnih projekata širom svijeta. Stalni fokus će biti kako povećati nivo zadovoljstva klijenata, i za privatne firme, i za korporacije.

Ono što je posebno o “First Choice”-u je da su opcije za poboljšanje identificirane i zasebno implementirane od strane naših uposlenih, jer su oni zapravo eksperti svoje radne atmosphere i procesa. Za ovu priliku, prvo su imali vremena da se uključe u “First Choice”. S druge strane, kompanija je pružila posebnu metodologiju omogućavajući svakom ponaosob da postane pokretač korporativnog razmišljanja fokusiranog na uslugu i klijente. Cilj je da se pokrene više od 500,000 uposlenika ka kontinuiranom procesu poboljšanja. “Također stremimo ka tome da postanemo prvoklasni poslodavac, onaj koji pruža bezbroj mogućnosti svojim ljudima širom svijeta – u grupi koja je opredijeljena ka savršenstvu”, objašnjava Frank Appel.

Bez obzira na ambiciozan cilj, očekuje se uspjeh “First Choice”-a. Pilot projekti koji su poduzeti čirom svijeta daju nam velike razloge za optimizam. Odluka Frank Appela o testnoj fazi je pozitivna.

“Bezbroj manjih optimizama nisu manje važni za uspijeh “First Choice”-a. Ponekad šanse za poboljšanje usluge zavise o detaljima. I u mjesecima i godinama koji slijede radićemo najbolje kako bismo iskoristili svaku priliku da postanemo izbor Br. 1 za sve naše klijente.”

Uposlenici DHL-a u Bosni i Hercegovini imali su priliku biti uključeni u program “First Choice”-a koji je bio održan 01.11.2008. u Sarajevu.

“Ovo je važan dan za sve uposlene u DHL-u u Bosni i Hercegovini. Uposlenici su imali priliku vidjeti i doživjeti šta znači pružanje vrhunske usluge klijentima i kakvog to ima uticaja na sveukupno poslovanje kompanije. Kako globalno, tako i u BiH, cilj nam je postati izbor Br. 1 svima našim klijentima. Bio je to jako interesantan i edukativan dan za sve naše uposlene. Ovo je početak novog pristupa poslovanju.”, rekao je Đenan Džumhur, komercijalni direktor DHL-a u BiH.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti