Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Kancelarijsko i arhivsko poslovanje od pisanog do digitalnog zapisa

19.11.2018. 09:40 / Izvor: Akta.ba

KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE

OD PISANOG DO DIGITALNOG ZAPISA

 

Propisi  - Arhiva - Vrste tajni - DMS – Elektronska pošta - Pečat - Faksimil - Elektronski potpis (primjena)

Vlašić, 12. – 14.12.2018. godine

 

Seminar namijenjen:

Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (direktorima, rukovodiocima, voditeljima ureda, administrativnim djelatnicima,  sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko-arhivske poslove.

 

Ciljevi seminara:

 

  • Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu
  • Upoznavanje sa pozitivnim, zakonskim okvirima koji regulišu kancelarijsko poslovanje u fizičkom i elektronskom obliku
  • Akti upravnog postupka
  • Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
  • Usvajanje znanja o postupanju sa tajnama, evidencijama i tajnim podacima
  • Usvajanje znanja o upotrebi pečata i faksimila
  • Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem DMS-a (e-pisarnica)
  • Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
  • Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
  • Elektronski potpis u praksi

 

Sadržaj seminara:

  • Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
  • Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
  • Akti upravnog postupka (definicija, evidentiranje, postupanje)
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • Pravila pisane i elektronske komunikacije
  • Elektronski potpis
  • Vrste i način zaštite tajni
  • Postupanje sa tajnim aktima
  • Upoznavanje sa DMS-om i prezentacija praktične primjene
  • Rad u elektronskom protokolu u skladu sa propisima
  • Primjena EU standarda i normi

 

Raspored seminara:

 

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    12.12.2018.

09:30 - 16:00 četvrtak  13.12.2018.

09:00 - 11:00 petak     14.12.2018.

 

 

Predavač:

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

Metodologija rada:

 

Naši seminari su visoko interaktivni i dizajnirani prema zakonitostima učenja odraslih. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:

PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:

LINK ZA ONLINE REGISTRACIJU

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 05.12.2018.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 33 621 268 

Fax: +387 33 621 273

Mob: +387 61 307 131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

KVENTUM EDUKACIJA VIDEO  

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave