Kventum
Zlatibor: Aktuelnosti, inovacije i izazovi u javnim nabavkama
Kventum organizuje seminar na Zlatiboru.
Iskoristite priliku za učenje i upoznajte se
sa aktuelnostima, inovacijama i izazovima u javnim nabavkama,
istražujući i psihološke aspekte koji često utiču na ovu ključnu oblast poslovanja
AKTUELNOSTI, INOVACIJE I IZAZOVI U JAVNIM NABAVKAMA
PRIMJENA ODREDBI ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
PRAVILNIK O USLOVIMA I NAČINU KORIŠTENJA E-AUKCIJE
PROVOĐENJE POSTUPKA NABAVKE I EVALUACIJA PONUDA
PSIHOLOŠKI ASPEKTI JAVNIH NABAVKI
UTICAJ LJUDSKIH FAKTORA
SUOČAVANJE SA PRITISCIMA
Zlatibor l 24. - 26.04.2024.
UVOD U TEME
Sistem javnih nabavki sve više dobija na značaju i jedna je od glavnih tema medija u BiH. Javne nabavke su od velike važnosti za Bosnu i Hercegovinu, jer treba da osiguravaju efikasno i racionalno trošenje javnih sredstava, te da potiču transparentnost i konkurenciju. Problemi u nabavkama mogu imati ozbiljne posljedice za privredu jedne zemlje, kao što su prekidi u procesu nabavke, pritisak na ugovorne organe i ponuđače, greške u ocjeni ponuda, povećana mogućnost žalbi i tome slično. Stoga je ključno osigurati adekvatnu pripremu i provedbu postupaka javnih nabavki kako bi se prethodno izbjeglo.
U cilju rješavanja ovih izazova, pripremili smo interaktivni specijalistički seminar sa nizom relevantnih tema. Seminar će obraditi primjenu odredbi ZJN, uključujući i izmjene i dopune ZJN, novi Pravilnik o e-Aukciji, te pružiti korisne informacije u praktičnom provođenju postupka nabavke i evaluaciji ponuda.
Dodatno učesnici će imati jedan modul iz oblasti poslovne psihologije koji će se odnositi na razumijevanje i upravljanje ljudskim faktorima u procesu javnih nabavki, kao što su komunikacija, emocionalna inteligencija, međuljudski odnosi, suočavanje sa pritiscima i slično.
SEMINAR NAMIJENJEN
Seminar je namijenjen svima koji sudjeluju u procesima javnih nabavki, uključujući zaposlenike ugovornih organa, predstavnike institucija i vlasti, javnih subjekata i preduzeća, ponuđače, stručnjake koji sudjeluju u pripremi ponuda, članove komisija za javne nabavke, rukovodioce sektora javnih nabavki, službenike koji su uključeni u proces javnih nabavki, internu reviziju ugovornih organa, advokate koji se bave slučajevima javnih nabavki, novinare, privredne subjekte, kao i sve druge osobe koje imaju odgovornost u procesima javnih nabavki ili su zainteresovane za javne nabavke na bilo koji način.
CILJEVI I SVRHA
- Pregled dosadašnje prakse u primjeni ZJN
- Upoznavanje sa novim Pravilnikom o e-Aukciji (primjenjuje se od 01.01.2024. godine)
- Prezentovanje stavova AJN i nalaza revizionih organa
- Približiti sistem javnih nabavki od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača do realizacije ugovora
- Usvajanje znanja i način postupanja ugovornih organa i ponuđača u određenim okolnostima
- Ciklus nabavke
- Efikasniji rad i rješavanje problema sa kojima se učesnici susreću u praksi
- Razumijevanje psiholoških faktora u procesu javnih nabavki
SADRŽAJ
PRIMJENA ODREDBI ZJN I RJEŠAVANJE PROBLEMA
- Praksa primjene novih instituta u javnim nabavkama
- Plan javnih nabavki
- Obaveza donošenja internog pravilnika o javnim nabavkama
- Službenik za javne nabavke
- Prethodna provjera tržišta
- Podjela na lotove
- Aneks II ZJN
- Diskusija - Pitanja i odgovori
PRAVILNIK O USLOVIMA I NAČINU KORIŠTENJA E-AUKCIJE
- Novine u e-Aukciji, šta nam donosi novi pravilnik?
- Uslovi i način korištenja e-Aukcije
- Pojam e-Aukcije i sistemske notifikacije
- U kojim postupcima se može koristiti e-Aukcija?
- Šta mora sadržavati tenderska dokumentacija ukoliko se predviđa e-Aukcija?
- Unos ponuda na portal, zakazivanje e-Aukcije
- Tok i trajanje e-Aukcije
- Izmjena i otkazivanje e-Aukcije
- Poništenje i ponovno zakazivanje e-Aukcije
- Snižavanje cijena ponude tokom e-Aukcije
- Diskusija – pitanja i odgovori
PROVOĐENJE POSTUPKA NABAVKE I EVALUACIJA PONUDA
- Priprema za postupak nabavke
- Smjernice pri izradi tenderske dokumentacije
- Objava na portalu javnih nabavki
- Pitanja i odgovori
- Otvaranje ponuda
- Pregled i ocjena ponuda
- Transparentnost UO i obaveznost objave obavještenja/izvještaja na portalu JN
- Diskusija – pitanja i odgovori
PREDAVAČ
Bojan Ždrale, dipl. oec.
Ovlašteni predavač za javne nabavke
Završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.
MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE
PSIHOLOŠKI ASPEKTI U JAVNIM NABAVKAMA
Na ovom modulu fokus će biti usmjeren na psihološke aspekte u javnim nabavkama, istražujući kako razumijevanje ljudskih faktora i upravljanje emocionalnim izazovima mogu doprinijeti unapređenju procesa javnih nabavki. Istražit ćemo ljudske faktore koji oblikuju tokove javnih nabavki, stavljajući fokus na kompleksnost upravljanja psihološkim izazovima u današnjim radnim okruženjima.
Detaljnije ćemo istražiti značaj komunikacije, stresa i emocionalne inteligencije kao ključne elemenate za poboljšanje efikasnosti pojedinca i kolektiva.
Kroz interaktivne diskusije i primjere iz prakse, učesnici će dobiti konkretne alate i strategije za primjenu u svojim organizacijama radi postizanja boljih rezultata u javnim nabavkama.
KOMUNIKACIJA I EMOCIONALNA INTELIGENCIJA
- Uticaj ljudskih faktora
STRES U JAVNIM NABAVKAMA
- Suočavanje sa pritiscima
PREDAVAČ
Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih, zatim organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga i koučing programa. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 250 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.
METODOLOGIJA RADA
- Glavna odlika naših edukacija jeste interaktivnost učesnika, gdje vaše probleme pokušavamo riješiti kroz praktične primjere i zajedničku diskusiju
- Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalna rješenja
- Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere
- Kroz interaktivni način rada i radionice bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki
- Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 15.04.2024.
- Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku PDF PROSPEKT
- Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE LINK
Broj učesnika je ograničen - 25 !
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 18.04.2024.
KONTAKT PODACI
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
+387 33 621 268
+387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.