Seminar: Upoznajte se sa novim Pravilnikom o kancelarijskom poslovanju
Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH sa primjenom od 01.01.2020. godine uređuje kancelarijsko poslovanje u federalnim i kantonalnim organima uprave.
KANCELARIJSKO POSLOVANJE
Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH
Propisi i praksa u savremenom radnom okruženju
ELEKTRONSKO POSLOVANJE
e-Pisarnica e-Arhiva e-Pošta e-Potpis
Vlašić, 19. - 21.02.2020. godine
Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH sa primjenom od 01.01.2020. godine uređuje kancelarijsko poslovanje u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu i upravnim organizacijama, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti i njihovim stručnim i drugim službama i tijelima, pravnim licima sa javnim ovlaštenjima i drugim pravnim licima javnog karaktera.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim uinstitucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
CILJEVI I SVRHA
- Primjena novog Pravilnika o kancelarijskom poslovanju Federacije Bosne i Hercegovine
- Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom
- Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta uređena novim Pravilnikom
- Odabir praktičnih načina dobre organizacije kancelarijsko - arhivskog poslovanja
- Tumačenje i primjena propisa koji regulišu fizičko i elektronsko obavljanje kancelarijsko - arhivskog poslovanja
- Osnovne i pomoćne evidencije, vrste i način vođenja u kancelarijsko - arhivskom poslovanju
- Akti upravnog postupka - pojam i evidencije
- Pravilno postupanje sa poštom koju otvaraju i pregledaju posebne komisije
- Službena elektronska komunikacija uz primjenu relevantnih propisa
- Upoznavanje učesnika sa korištenjem alata e-pisarnice (DMS) sa primjenom dobrih praksi
- Upravni akti - pojam i vrste evidencija
- Razlika između elektronskog i certificiranog elektronskog i potpisa
- Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
SADRŽAJ I RASPORED RADA
19.02.2020. Srijeda 09:30 - 16:00
Registracija učesnika
I. KANCELARIJSKO POSLOVANJE
- Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH
- Uloga rukovodioca/menadžera u organizovanju i nadzoru provođenja kancelarijsko – arhivskih poslova
- Osnove kancelarijsko - arhivskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
- Lista kategorija registraturne građe, sačinjavanje i primjena
- Uništavanje registraturne građe
- Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
- Arhivska knjiga - svrha i značaj
20.02.2020. Četvrtak 09:30 - 16:00
II. ELEKTRONSKO POSLOVANJE
- e-Pisarnica - upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
- e-Arhiva - pohrana i čuvanje
- e-Pošta - službena komunikacija sa dokaznom valjanošću dokumenta
- e-Potpis - elektronski i cetrificirani elektronski potpis (primjena)
- Pečat i faksimil - ovlaštenja i odgovornosti
- Vrste tajni i zaštita u skladu sa stepenom tajnosti
- Prezentacija praktične primjene alata e-pisarnice (DMS-a)
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive.
30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
21.02.2020. Petak 09:00 - 11:00
- Sindrom profesionalnog izgaranja na radnom mjestu
- Alati i tehnike za efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu
PREDAVAČ
Goran Ristić, dipl. psiholog
Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.
METODOLOGIJA RADA
Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbamavezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije. Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja. Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Ostvarite dodatne popuste na kotizaciju za rane prijave!
Broj učesnika na edukacijama / seminarima je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 12.02.2020.
KONTAKT INFORMACIJE:
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +3873362 273
Mob: +38761307131
Mob: +387 61 267 373
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.