al
Važnost emocionalne inteligencije u unapređenju uslužne kulture

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Važnost emocionalne inteligencije u unapređenju uslužne kulture

07.03.2019. 08:38 / Izvor: Akta.ba

VAŽNOST EMOCIONALNE INTELIGENCIJE

U UNAPREĐENJU USLUŽNE KULTURE

 

Sarajevo, 03.04.2019. godine

HOTEL EUROPE GROUP – HOTEL HOLIDAY

SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti emocionalnu inteligenciju i steći savremene vještine potrebne za unapređenje uslužne kulture.

 

CILJEVI SEMINARA

  • Shvatanje tradicionalne i savremene uslužne kulture
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Uticaj na sebe i druge kroz emocionalnu inteligenciju
  • Unapređenje poslovnih odnosa i ključnih komunikacijskih vještina
  • Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim ("teškim") ljudima
  • Usvajanje tehnika i trikova za unapređenje uslužne kulture
  • Metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije

 

SADRŽAJ SEMINARA

  • Tradicionalna i savremena uslužna kultura
  • Emocionalna inteligencija kao poslovni alat
  • Određivanje profila klijenta/stranke
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
  • Neverbalnom i paraverbalnom komunikacijom do cilja 
  • Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka
  • Svjesna i nesvjesna manipulacija
  • Primanje i davanje povratnih informacija - “Feedback“
  • Razumijevanje emocija i emocionalne pismenosti
  • Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama u zahtjevnim situacijama
  • Razvijanje vještina inteligentne upotrebe emocija sa “teškim“ osobama
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
  • Percepcija i tehnike promjene
  • Razvijanje samopouzdanja kroz problemske situacije
  • Savremene metode i tehnike uticaja na klijente/stranke
  • Savremene metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED SEMINARA

09:30 - 10:00 Registracija učesnika

10:00 - 11:30 I MODUL

11:30 - 12:00 Kafe pauza

12:00 - 13:30 II MODUL

13:30 - 14:30 Ručak

14:30 - 16:00 III MODUL

16:00 - 16:20  Diskusija - Evaluacija - Podjela certifikata

 

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:     PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:   ONLINE REGISTRACIJA

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 28.03.2019.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave