Važnost emocionalne inteligencije u unapređenju uslužne kulture
Seminar je namjenje poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicim..)
VAŽNOST EMOCIONALNE INTELIGENCIJE
U UNAPREĐENJU USLUŽNE KULTURE
Sarajevo, 03.04.2019. godine
HOTEL EUROPE GROUP – HOTEL HOLIDAY
SEMINAR NAMIJENJEN
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti emocionalnu inteligenciju i steći savremene vještine potrebne za unapređenje uslužne kulture.
CILJEVI SEMINARA
- Shvatanje tradicionalne i savremene uslužne kulture
- Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
- Uticaj na sebe i druge kroz emocionalnu inteligenciju
- Unapređenje poslovnih odnosa i ključnih komunikacijskih vještina
- Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim ("teškim") ljudima
- Usvajanje tehnika i trikova za unapređenje uslužne kulture
- Metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije
SADRŽAJ SEMINARA
- Tradicionalna i savremena uslužna kultura
- Emocionalna inteligencija kao poslovni alat
- Određivanje profila klijenta/stranke
- Važnost reputacije i ugleda organizacije
- Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
- Neverbalnom i paraverbalnom komunikacijom do cilja
- Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka
- Svjesna i nesvjesna manipulacija
- Primanje i davanje povratnih informacija - “Feedback“
- Razumijevanje emocija i emocionalne pismenosti
- Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama u zahtjevnim situacijama
- Razvijanje vještina inteligentne upotrebe emocija sa “teškim“ osobama
- Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
- Percepcija i tehnike promjene
- Razvijanje samopouzdanja kroz problemske situacije
- Savremene metode i tehnike uticaja na klijente/stranke
- Savremene metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
RASPORED SEMINARA
09:30 - 10:00 Registracija učesnika
10:00 - 11:30 I MODUL
11:30 - 12:00 Kafe pauza
12:00 - 13:30 II MODUL
13:30 - 14:30 Ručak
14:30 - 16:00 III MODUL
16:00 - 16:20 Diskusija - Evaluacija - Podjela certifikata
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: ONLINE REGISTRACIJA
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 28.03.2019.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +3873362 273
Mob: +38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.