Proglašeni pobjednici takmičenja Audi i VW servisera: Najbolji Audijev centar tuzlanski Inter Auto - Zadovoljstvo klijenata na prvom mjestu

16.11.2009. 09:59 / Izvor: eKapija.ba
Proglašeni pobjednici takmičenja Audi i VW servisera: Najbolji Audijev centar tuzlanski Inter Auto - Zadovoljstvo klijenata na prvom mjestu

Pobjednik ovogodišnjeg takmičenja Audijevih prodajno-servisnih centara je tim Inter Auta iz Tuzle. Oni su u finalu održanom tokom vikenda (14. i 15. novembra 2009.) u Sarajevu pobjedili ostalih sedam timova demonstriravši zavidno znanje iz teorije, te iz praktičnog dijela koji je podrazumijevao pronalazak mehaničkog i elektronskog kvara na vozilu te njegovo otklanjanje, kao i direktan kontakt sa kupcem. Servisni tehničari i savjetnici Volkswagena su također imali finalno takmičenje sa istim izazovima. Najbolji VW-ov servisni savjetnik je Muvedet Žutić iz sarajevskog ASA PVA, a najbolji VW-ov servisni tehničar je Almir Hadžikadunić iz tešanjskog AS Školjić.

Audijev tim iz Tuzle će predstavljati Bosnu i Hercegovinu na Audi Twin Cup-u međunarodnom takmičenju Audijevih centara početkom sljedeće godine koji će se održati po motom "Mi oblikujemo budućnost", a najbolji bh. Volkswagenovi servisni savjetnik i tehničar će krajem godine u Wolfsburgu "Pripadati najboljim na svijetu". To je ovogodišnji moto takmičenje VW-ovih servisnih savjetnika i tehničara.

Kada su u pitanju rezultati naših predstavnika na međunarodnom takmičenju, prošle godine su VW-ovi serviseri iz BiH zauzeli 18. mjesto u svijetu u konkurenciji 65 zemalja, a bili su najbolji iz Jugoistočne Evrope. Audijev tim je bio 30. od 65 timova iz cijelog svijeta.

Organizator trećeg po redu takmičenja servisnih savjetnika i tehničara je ASA Auta. "Ovi uspjesi nisu došli slučajno", kaže Erdal Čorbo, rukovodilac postprodaje ASA Auta, zadužen za razvoj cjelokupne prodajno-servisne mreže u BiH. "Mrežu izgrađujemo od 1996. godine i kontinuirano ulažemo u edukaciju servisera, a najmera nam da još više radimo na vještinama naših ljudi".

Tokom ove godine došlo je do osjetnog pada prodaje novih automobila, ali je u isto vrijeme povećana prodaja rezervnih dijelova i usluga. "Nekako se ovo takmičenje održava podalje od naših klijenata i malo ljudi zna za to, a cilj je najviši mogući - maksimalno zadovoljstvo korisnika servisnih usluga. Sa ovim takmičenjem želi se, kroz jedan novi pristup učenju, edukacija naših servisera dovesti do savršenstva", naglašava Čorbo.

Takmičenje traje cijelu godinu. Prvi, teoretski dio se odvija u dvije runde kroz online takmičenje i njemu mogu pristupiti svi zaposlenici u servisnoj mreži. Na ovakav način, serviseri su upućeni na stalno čitanje, ponavljanje i primjenu stečenih saznanja, a kao nagradu za uloženi trud najboljih pet tehničara i najboljih pet mehaničara iz Volkswagen mreže, te isti taj broj iz Audi mreže, imaju mogućnost na državnom finalu pokazati svoja znanja, što uključuje i praktični test na stvarnim automobilima i sa stvarnim, prepariranim, greškama na vozilima.

"Ovo takmičenje je novi način edukacije kroz zabavu", ističe Čorbo te dodaje da doprinosi povećavanju stepena otklanjanja kvarova na vozilima pri prvom pokušaju što direktno utiče na povećanje zadovoljstva kupaca.

Danijel Nišandžić iz tuzlanskog NIPEX-a i Srđan Stanimirović iz BRČKO GAS-a su drugoplasirani VW servisni savjetnici, a Mirkel Arambašić iz NIPEX-a i Rajko Dašić iz I.C.M. Banja Luka su drugoplasirani VW servisni tehničari.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti