Kventum održao seminar o novom pravilniku o kancelarijskom poslovanju u FBiH

26.02.2020. 08:32 / Izvor: Akta.ba
Kventum održao seminar o novom pravilniku o kancelarijskom poslovanju u FBiH
OTVORI GALERIJU

Kventum realizovao seminar iz oblasti kancelarijskog (Novi pravilnik FBiH) i elektronskog poslovanja.

Kventum realizovao seminar iz oblasti kancelarijskog (Novi pravilnik FBiH) i elektronskog poslovanja

U periodu od 19. – 21.02.2020. godine na Vlašiću u hotelu BLANCA Resort & Spa uspješno realizovan trodnevni interaktivni seminar pod nazivom:

KANCELARIJSKO POSLOVANJE

Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH

Propisi i praksa u savremenom radnom okruženju

 ELEKTRONSKO POSLOVANJE

e-Pisarnica e-Arhiva e-Pošta e-Potpis

 

Ciljevi koji su realizovani kroz interaktivno predavanje:

-  Primjena novog Pravilnika o kancelarijskom poslovanju Federacije Bosne i Hercegovine

-  Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom

-  Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta uređena novim Pravilnikom

-  Odabir praktičnih načina dobre organizacije kancelarijsko – arhivskog poslovanja

-  Tumačenje i primjena  propisa koji regulišu fizičko i elektronsko obavljanje kancelarijsko – arhivskog poslovanja

-  Osnovne i pomoćne evidencije, vrste i način vođenja u kancelarijsko – arhivskom poslovanju

-  Akti upravnog postupka – pojam i evidencije

-  Pravilno postupanje sa poštom koju otvaraju i pregledaju posebne komisije

-  Službena elektronska komunikacija uz primjenu relevantnih propisa

-  Upoznavanje učesnika sa korištenjem alata e-pisarnice (DMS) sa primjenom dobrih praksi

-  Upravni akti – pojam i vrste evidencija

-  Razlika između elektronskog i certificiranog elektronskog i potpisa

-  Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

Predavač je bila Azemina Hujdur – Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive.

U petak 21.02.2020. godine održan je VII MODUL koji je realizovao predavač Goran Ristić, dipl. psiholog sa sljedećim temama:

Sindrom profesionalnog izgaranja na radnom mjestu

Alati i tehnike za efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu

Osnovne karakteristike edukacije bile su zajednički interaktivni rad između učesnika i predavača prema programu rada, razmjena iskustva iz svakodnevnog radnog okruženja, pozitivna prijateljska atmosfera i ugodno druženje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti