Poslovna komunikacija i suočavanje sa stresom u današnjem vremenu
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije.
POSLOVNA KOMUNIKACIJA I SUOČAVANJE SA STRESOM
U DANAŠNJEM VREMENU
EFIKASNI KOMUNIKACIJSKI MODELI
VJEŠTINE KOD VRHUNSKOG USLUŽIVANJA
RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE
Vlašić
03. - 05.03.2021.
SEMINAR NAMIJENJEN
Zaposlenicima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, sekretarima, sekretaricama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i druge) u organizacijama javnog i privatnog sektora. Seminar je takođe pogodan i za sve ostale profesionalce koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu prilagođavanjem i unapređenjem nivoa poslovnih vještina u svakodnevnom poslovanju.
CILJEVI I SVRHA
- Analiza dosadašnjeg načina komunikacije i realizacije radnih zadataka
- Bolje razumijevanje značaja i pravila komunikacije u vanrednim situacijama
- Primjena komunikacijskih modela u današnjem poslovanju
- Razvoj modernih vještina komunikacije i saradnje (timski rad)
- Shvatanje tradicionalnog i savremenog pristupa u radu sa klijentima
- Unapređenje kvaliteta usluga i jačanje profesionalnih odnosa u radu sa klijentima
- Razvijanje ključnih tehnika i trikova uticaja na klijente
- Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
- Usvajanje alata i tehnika razvoja samosvijesti i samopouzdanja
- Prepoznavanje stilova emocionalnog reagovanja i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji
- Opremiti učesnika znanjima i istrenirati modele koji će osigurati brzu primjenu u dnevnim aktivnostima odmah nakon seminara
SADRŽAJ
EFIKASNA KOMUNIKACIJA
- Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji
- Savremene metode - svjetski trendovi u primjeni novih modela poslovne komunikacije
- Percepcija trenutnog radnog okruženja kroz poslovnu psihologiju
- Stvaranje pozitivne radne klime od pojedinca do kolektiva
- Umjetnost dijaloga - osnovni alat timskog učenja
- Razvoj “soft skils” - profesionalnost, fokus, briga o kolegama
- Primjena kvocijenta prilagođavanja (AQ) i kognitivne fleksibilnosti u komunikacijskim modelima
UNAPREĐENJA NIVOA USLUGA KLIJENTIMA
- Tradicionalni i savremeni poslovni bonton u radu sa klijentima
- Moderne vještine kod vrhunskog usluživanja u praksi
- Kreiranje uvjerljivog načina komunikacije prema profilu klijenta
- Tehnike eliminisanja najčešćih grešaka, sumnji i primjedbi
- Nove metode i trikovi unapređenja nivoa usluga klijentima
- Čitanje skrivenih znakova i signala - prilgođavanje klijentu i situaciji
- Kako da ostavite utisak profesionalca i kako se riješiti stresa?
RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE
- Opažanja i percepcija poslovnog okruženja
- Radno okruženje i koraci prema samosvijesti
- Uticaj na sebe - linija osjetljivosti i lična kontrola
- Tehnike razvoja emocionalne inteligencije (EQ) u poslu
- Uticaj na sopstveno ponašanje i odabir “prave reakcije“ u stresnoj situaciji
- Efikasno upravljanje stresom i tehnike kanalisanje stresa u motivaciju
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
RASPORED RADA
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 03.03.2021.
09:30 - 16:00 četvrtak 04.03.2021.
09:00 - 11:00 petak 05.03.2021.
METODOLOGIJA RADA
- Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika.
Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada:
- individualni rad
- timski rad
- simulacija situacija
- igranje uloga
- studija slučajeva
- demonstracija
- Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema koje su usmjerene prema ostvarenju dugoročnih ciljeva organizacije, bilo da se radi o strateškom razvoju organizacije, razvoju liderskih vještina rukovodilaca ili poslovnih i ličnih vještina kod zaposlenih.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 25.02.2021.
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
A: Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T: +387 33 621 268
F: +387 33 621 273
M: +387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.