Radionica: Upravljanje ključnim kupcima

11.10.2014. 08:16 / Izvor: eKapija.ba
Radionica: Upravljanje ključnim kupcima

Kroz ovu specijalističku radionicu polaznici će se kroz praktične primjere i vježbe upoznati sa konceptom upravljanja ključnim kupcima, optimalnim alociranjem i organiziranjem resursa.

U Privrednoj komori KS  20.oktobar, sa početkom u 09.30 sati će se održati radionica pod nazivom: “Upravljanje ključnim kupcima”.

Radionica je namjenjena specijalistima u prodajnom kontrolingu, prodajnim analitičarima,

menadžerima ključnih kupaca, direktorima ili voditeljima prodaje.

Cilj radionice: Kroz ovu specijalističku radionicu polaznici će se kroz praktične primjere i vježbe upoznati sa konceptom upravljanja ključnim kupcima, optimalnim alociranjem i organiziranjem resursa, te analizom ključnih kupaca (određivanje faktora atraktivnosti i rangiranje ključnih kupaca).

Partner/predavač: Mr.sc. Mladen Jančić, CMC, 18 godina iskustva u menadžmentu i konsaltingu, uključujući 10 godina u Londonu, Velika Britanija. Magistar je ekonomskih nauka (London Metropolitan University). Raspolaže široko praktično prodajno/pregovaračko iskustvo stečene tokom10‐godišnjeg rada u londonskom City‐u ali i regionalnom okruženju (portfolio različitih klijenata/industrija: bankarski i energetski sektor, aviokompanije i putničke agencije, vladine institucije). Po povratku u Hrvatsku radio je kao voditelj tima na Deloitte Touche/USAID projektu u Dalmaciji. Jedan je od 14 međunarodno certificiranih poslovnih savjetnika u Hrvatskoj (CMC – Cerified Management Consultant). Radi kao trener i konzultant u oblastima prodaje i pregovaranja, komunikacijskih vještina i CRM‐a. Kolumnist je poslovnih magazina i predavač na poslovnom učilištu u Zagrebu. Dobitnik je nagrade „Primus“ za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za 2009. godinu u oblasti treninga, edukacije i ljudskih potencijala.

Program radionice:

  • Key Account MenagementaCiljevi KAM‐a
  • Elementi KAM‐a
  • KAM model
  • Osnovi finansijski pojmovi vezani za KAM
  • Analiza ključnih kupaca
  • Određivanje faktora atraktivnosti (kriterija za vrednovanje) kljičnih kupaca
  • Odabir i rangiranje ključnih kupaca
  • Dugoročni plan rada
  • Ciljevi poslovanja
  • SMART analiza
  • Strategije u KAM‐u: tim, komunikacija/odnos, cijena, proizvod, stil, pozicioniranje
  • Kontribucijska marža
  • Kratkoročni plan
  • Eisenhowerova matrica
  • Određivanje pristupa pojedinom ključnom kupcu
  • Praćenje ključih kupaca, izvještavanje i nadzor

Detaljnije informacije na telefon 250-117, 250-116, ili e-mail lejlah@pksa.com.ba,

vladol@pksa.com.ba, a prijavu o učešću možete poslati na fax. 033/226 717, najkasnije do 15. oktobra. 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave