Radionica: Upravljanje ključnim kupcima
Kroz ovu specijalističku radionicu polaznici će se kroz praktične primjere i vježbe upoznati sa konceptom upravljanja ključnim kupcima, optimalnim alociranjem i organiziranjem resursa.
U Privrednoj komori KS 20.oktobar, sa početkom u 09.30 sati će se održati radionica pod nazivom: “Upravljanje ključnim kupcima”.
Radionica je namjenjena specijalistima u prodajnom kontrolingu, prodajnim analitičarima,
menadžerima ključnih kupaca, direktorima ili voditeljima prodaje.
Cilj radionice: Kroz ovu specijalističku radionicu polaznici će se kroz praktične primjere i vježbe upoznati sa konceptom upravljanja ključnim kupcima, optimalnim alociranjem i organiziranjem resursa, te analizom ključnih kupaca (određivanje faktora atraktivnosti i rangiranje ključnih kupaca).
Partner/predavač: Mr.sc. Mladen Jančić, CMC, 18 godina iskustva u menadžmentu i konsaltingu, uključujući 10 godina u Londonu, Velika Britanija. Magistar je ekonomskih nauka (London Metropolitan University). Raspolaže široko praktično prodajno/pregovaračko iskustvo stečene tokom10‐godišnjeg rada u londonskom City‐u ali i regionalnom okruženju (portfolio različitih klijenata/industrija: bankarski i energetski sektor, aviokompanije i putničke agencije, vladine institucije). Po povratku u Hrvatsku radio je kao voditelj tima na Deloitte Touche/USAID projektu u Dalmaciji. Jedan je od 14 međunarodno certificiranih poslovnih savjetnika u Hrvatskoj (CMC – Cerified Management Consultant). Radi kao trener i konzultant u oblastima prodaje i pregovaranja, komunikacijskih vještina i CRM‐a. Kolumnist je poslovnih magazina i predavač na poslovnom učilištu u Zagrebu. Dobitnik je nagrade „Primus“ za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za 2009. godinu u oblasti treninga, edukacije i ljudskih potencijala.
Program radionice:
- Key Account MenagementaCiljevi KAM‐a
- Elementi KAM‐a
- KAM model
- Osnovi finansijski pojmovi vezani za KAM
- Analiza ključnih kupaca
- Određivanje faktora atraktivnosti (kriterija za vrednovanje) kljičnih kupaca
- Odabir i rangiranje ključnih kupaca
- Dugoročni plan rada
- Ciljevi poslovanja
- SMART analiza
- Strategije u KAM‐u: tim, komunikacija/odnos, cijena, proizvod, stil, pozicioniranje
- Kontribucijska marža
- Kratkoročni plan
- Eisenhowerova matrica
- Određivanje pristupa pojedinom ključnom kupcu
- Praćenje ključih kupaca, izvještavanje i nadzor
Detaljnije informacije na telefon 250-117, 250-116, ili e-mail lejlah@pksa.com.ba,
vladol@pksa.com.ba, a prijavu o učešću možete poslati na fax. 033/226 717, najkasnije do 15. oktobra.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.