Savremena poslovna komunikacija i pravila poslovnog bontona

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Savremena poslovna komunikacija i pravila poslovnog bontona

07.10.2019. 09:29 / Izvor: Akta.ba

SAVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I 

PRAVILA POSLOVNOG BONTONA

Split, 06. – 08.11.2019. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.

CILJEVI SEMINARA

  • Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje poslovanja
  • Razvoj planova savremene interne i eksterne komunikacije
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima, saradnicima, kolegama i sl.
  • Usvajanje alata i tehnika poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
  • Uspješnija realizacija svakodnevnih i zahtjevnih radnih zadataka
  • Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji

SADRŽAJ SEMINARA

  • Psihologija i komunikologija
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije
  • Unapređenje savremene interne i eksterne poslovne komunikacije 
  • Razvoj planova komunikacije
  • Šta podrazumijeva kvalitetna poslovna komunikacija?
  • Protokol i pravila poslovnog bontona
  • Savremeni poslovni bonton u zemljama EU / međusobni uticaj globalizacije i nacionalnih kultura 
  • Tips & tricks poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
  • Poslovna retorika i korespondencija
  • Aktivno slušanje kao tehnika
  • Verbalna komunikacija
  • Paraverbalna i neverbalna komunikacija
  • Telefonska komunikacija
  • Elektronska komunikacija
  • Profesionalnost i etičnost u poslovanju
  • Kvalitetna uslužna kultura
  • Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata
  • Uspješna komunikacija sa kolegama - uticaj na druge
  • Savremeni alati i tehnike u radu sa “teškim“ osobama
  • Rješavanje problema u zahtjevnim situacijama
  • Emocionalna inteligencija u poslu

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED SEMINARA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    06.11.2019.

09:30 - 16:00 četvrtak  07.11.2019.

09:00 - 11:00 petak      08.11.2019.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične individualne i timske vježbe. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku: PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 30.10.2019.

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel:+38733621268  

Fax:+3873362 273

Mob:+38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web:www.kventum.ba

FB:www.facebook.com/kventum.ba

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave