M-97 predstavlja bh. turizam: Valter brani Sarajevo na štandu sajma u Kini

03.04.2014. 10:29 / Izvor: eKapija.ba
M-97 predstavlja bh. turizam: Valter brani Sarajevo na štandu sajma u Kini

Ove godine će na sajmu biti prisutno 4522 izlagača, i veliki turoperatori i turističke agencije. Među njima turističke potencijale Bosne i Hercegovine predstaviće i jedna domaća agencija. Riječ je o firmi M-97 d.o.o. Sarajevo.

COTTM u Pekingu je najveći sajam turizma za regije Azije, Indokine, Afrike i Europe, koji je prvenstveno orijentiran na OUTBOUND poslove, što je velika prilika i za našu zemlju.

Već 10 godina, ovaj sajam okuplja najjače izlagače, koji su prvenstveno, orijentirani na kinesko tržište-kao najbrže rastuću turističku silu na svijetu. Ove godine će na sajmu biti prisutno 4522 izlagača, i veliki turoperatori i turističke agencije. Među njima turističke potencijale Bosne i Hercegovine predstaviće i jedna domaća agencija. Riječ je o firmi M-97 d.o.o. Sarajevo.

"U našoj agenciji smo ciljno orijentirani ka istočnom tržištu, jer se to tržište sve više otvara ka novim turističkim destinacijama, dobri su potrošači i traže aktivan odmor", kaže za eKapija.ba Adnan Kaljanac, direktor M-97 d.o.o. Sarajevo

On ističe da su se na sajam sami prijavili i sve sami organizovali. Podršku im je dalo Federalno ministarstvo turizma i okoliša, dok im je Turistička zajednica Kantona Sarajevo obećala dati nešto od promotivnog materijala. Pored toga pomoć im je ponudio i Ambasador BiH u Kini.

"On nas je čak nazvao i zamolio da pojačamo inicijativu za saradnju BiH i kineskih privrednika, posebno jer u ovoj godini naše dvije zemlje potpisuju sporazum o turističkoj saradnji", priča nam Kaljanac.

U Kini već imaju na desetine zakazanih sastanaka sa potencijalnim partnerima, a ono što žele da predstave su ljepote BiH i mnogobrojne turističke destinacije.

"Oživjećemo kultni film Valter brani Sarajevo, Hajrudina Krvavca i podsjetiti Kineze gdje su snimani najgledaniji filmovi svih vremena u Kini (Valter i Most na Sutjeski), a za tu priliku nosimo suvenire sa likom Valtera, Sarajeva i BiH. Štand će biti u motivima filma sa naglaskom na poziciju BiH u Ex Jugoslaviji i Europi. Uradili smo promotivne prospekte koji su na engleskom i na kineskom jeziku", ističe on.

Jedan od razloga njihove posjete Kini je da dogovore “fam trip“ za turoperatore i novinare, koji će u BiH biti o njihovom trošku i gdje im je potrebna podrška domaćih hotelijera i regionalnih avio prevoznika.

Inače, agencija M-97 je već predstavljala našu zemlju na ITB sajmu u Singapuru, ATM u Dubaiju, te na sajmu u Izmiru u Turskoj itd.

"Već treću godinu nudimo usluge arapskom tržištu, gdje godišnji index rasta dolazaka i dužine boravka iznosi više od 20 %, po našoj statistici. Smatramo da takav trend treba prenijeti i na velesilu kao što je Kina", zaključuje Kaljanac.

A.Šulović

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti