Digitalizacija poslovnog okruženja za efikasnije i profitabilnije poslovanje!
Softversko rješenje Mikrografije je standardizovano i potpuno podržava tehničke i zakonske standarde za elektronsko poslovanje
Kompanija Mikrografija skoro tri decenije posluje u oblasti masovne digitalizacije dokumentacione i arhivske građe tj. upravljanja dokumentima u različitim oblicima, čime je sebe pozicionirala kao tržišnog lidera u ovoj oblasti i znatno doprinjela smanjenju troškova poslovanja, povećanju produktivnosti, optimizaciji procesa i uštedi vremena svojih poslovnih partnera.
Prelazak na elektronsko poslovanje obuhvata proces digitalizacije, indeksiranja dokumenata i softversko rješenje za upravljanje istim u elektronskom obliku.
Softversko rješenje Mikrografije je standardizovano i potpuno podržava tehničke i zakonske standarde za elektronsko poslovanje, elektronski način arhiviranja i elektronski potpis.
Elektronski potpis korisnici mogu koristiti za legalno i institucionalno poslovanje čim se u Bosni i Hercegovini steknu zakonski uslovi za to, a za sada se može interno koristiti.
Mikrografija je razvila više riješenja/modula namjenski osmišljenih za upravljanje dokumentima u različitim segmentima poslovanja kao što su segment ulazne pošte – mPošta, nabavke – mNabava, finansija – mRačun (ulazni, interni, izlazni računi), putnih naloga – mPutni nalog, ugovora – mUgovor, digitalnih potpisa – mPotpis, projekata – mProjekt, odsustva sa posla – mOdsutnost i ISO standarda.
"Uz sve navedeno specijalizovani smo i za izradu elektronskih arhiva kod vas ili kod nas u Cloud-u, što daje dodatnu prednost koja se odnosi na sigurnosni aspekt kako sa stanovišta pouzdanog čuvanja dokumenta, tako i kontrole pristupa i upravljanja istim, ali isto tako i u efikasnijem sprovođenju obaveza iz područja zaštite ličnih podataka."
Za klasičan oblik upravljanja dokumentacijom nude vam usluge fizičkog arhiviranja u dva arhivska depoa, u Sarajevu i Karanovcu nadomak Banja Luke, koji ispunjavaju sve zakonske uslove i standarde savremenih prostora za arhiviranje i upravljanje dokumentacijom u fizičkom obliku, kao i uništavanje dokumentacije kojoj je istekao vremenski i zakonski rok čuvanja a prema dogovoru sa partnerom.
Kvalitetno pružanje usluga omogućuju zahvaljujući redovnim obukama zaposlenka koji prolaze edukacije iz oblasti upravljanja dokumentnog i arhivskog materijala kao i učešćem na stručnim skupovima u BiH, Sloveniji i inostranstvu.
"Bliži se kraj još jedne poslovne godine koja je po svemu bila specifična u odnosu na prethodne, godine za koju smo sigurni da će postaviti nove osnove budućeg poslovanja u okvirima koji sve više vode u pravcu digitalizacije poslovnog okruženja i procesa kao i prilagođavanja novim tržišnim uslovima koji zahtjevaju veću efikasnost i profitabilnost poslovanja.
Sigurni smo da našim iskustvom možemo prenijeti dobru praksu i u vaše poslovanje i uspješno sarađivati na području upravljanja dokumentacijom i u novoj poslovnoj godini." poručuju iz Mikrogafije.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.