Digitalizacija poslovnog okruženja za efikasnije i profitabilnije poslovanje!

18.12.2020 13:20:25
Digitalizacija poslovnog okruženja za efikasnije i profitabilnije poslovanje!

Softversko rješenje Mikrografije je standardizovano i potpuno podržava tehničke i zakonske standarde za elektronsko poslovanje

Kompanija Mikrografija skoro tri decenije posluje u oblasti masovne digitalizacije dokumentacione i arhivske građe tj. upravljanja dokumentima u različitim oblicima, čime je sebe pozicionirala kao tržišnog lidera u ovoj oblasti i znatno doprinjela  smanjenju troškova poslovanja, povećanju produktivnosti, optimizaciji procesa i uštedi vremena  svojih poslovnih partnera. 

Prelazak na elektronsko poslovanje obuhvata proces digitalizacije, indeksiranja dokumenata i softversko rješenje za upravljanje istim u elektronskom obliku.

Softversko rješenje Mikrografije je standardizovano i potpuno podržava tehničke i zakonske standarde za elektronsko poslovanje, elektronski način arhiviranja i elektronski potpis.

Elektronski potpis korisnici mogu koristiti za legalno i institucionalno poslovanje čim se u Bosni i Hercegovini steknu zakonski uslovi za to, a za sada se može interno koristiti.

Mikrografija je razvila više riješenja/modula namjenski osmišljenih za upravljanje dokumentima u različitim segmentima poslovanja  kao što su segment ulazne pošte – mPošta,  nabavke – mNabava, finansija – mRačun (ulazni, interni, izlazni računi), putnih naloga – mPutni nalog, ugovora – mUgovor, digitalnih potpisa – mPotpis, projekata – mProjekt, odsustva sa posla – mOdsutnost i ISO standarda.

"Uz sve navedeno specijalizovani smo i za izradu elektronskih arhiva kod vas ili kod nas u Cloud-u, što daje dodatnu prednost koja se odnosi na sigurnosni aspekt kako sa stanovišta pouzdanog čuvanja dokumenta, tako i kontrole pristupa i upravljanja istim, ali isto tako i u efikasnijem sprovođenju obaveza iz područja zaštite ličnih podataka."

Za klasičan oblik upravljanja dokumentacijom nude vam usluge fizičkog arhiviranja u dva arhivska depoa, u Sarajevu i  Karanovcu nadomak Banja Luke, koji ispunjavaju sve zakonske uslove i standarde savremenih prostora za arhiviranje i upravljanje dokumentacijom u fizičkom obliku, kao i uništavanje dokumentacije kojoj je istekao vremenski i zakonski rok čuvanja a prema dogovoru sa partnerom.

Kvalitetno pružanje usluga omogućuju zahvaljujući redovnim obukama zaposlenka koji prolaze edukacije  iz oblasti upravljanja dokumentnog i arhivskog materijala kao i učešćem na stručnim skupovima u BiH, Sloveniji i inostranstvu.

"Bliži se kraj još jedne poslovne godine koja je po svemu bila specifična u odnosu na prethodne, godine za koju smo sigurni da će postaviti nove osnove budućeg poslovanja u okvirima koji  sve više vode u pravcu digitalizacije poslovnog okruženja i procesa  kao i prilagođavanja novim tržišnim uslovima koji zahtjevaju veću efikasnost i profitabilnost poslovanja.

Sigurni smo da našim iskustvom možemo prenijeti dobru praksu i u vaše poslovanje i uspješno sarađivati na području upravljanja dokumentacijom i u novoj poslovnoj godini." poručuju iz Mikrogafije.

 

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Digitalni kutak